Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

doomslu

Gefeliciteerd Jurgen!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

OlivierV

#1142
Ik zag gisteren op een of andere kalender dat de draadstarter van deze draad jarig is, bijgevolg kan ik niet anders dan hem een gelukkige jarige dag wensen omdat het namelijk vandaag zijn verjaardag is.

Edit: door de aandachtigheid van een of ander forumlid waar het goed mee gaat moet ik tot mijn grote spijt melden dat de draadstarter nier jarig maar wel een andere jongeman die zonet 31 kaarsen heeft mogen doven met de een briesje uit de mond.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Olivier, volgens mij maak jij nu een foutje : vanmiegroet startte dit draadje en die verjaarde op 17 september!

groeten Peter ;)


OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 oktober 2013, 22:27:07 PM
Olivier, volgens mij maak jij nu een foutje : vanmiegroet startte dit draadje en die verjaarde op 17 september!

groeten Peter ;)
Van zo'n hele dag labo's op computer wordt je ook tuureluut hoor, chanceken dat ik u nog heb. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PietB

Vandaag 3 Oktober is de dag dat Luc01 en Ajean hun resp verjaardag vieren.



Luc en Adri van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren gewenst.

grt Piet.

Steam.N

Luc en Adri,

dikke proficiat met jullie verjaardag.
Begin nu niet te vechten om te weten wie het patteeke en wie de koffie krijgt ...
Sommigen worden bedolven onder hopen taartjes ... bij jullie is het waarschijnlijk wat minder, maar betere kwaliteit ...  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Proficiat, alletwee  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Bedankt voor de wensen gisteren! Amai, zo veel mensen op het forum en ik was de enige jarige.  :)

Het was de bedoeling om wafeltjes te bakken volgens het recept van mijn grootvader. Helaas zijn het enkele misbaksels geworden, het deeg was blijkbaar niet goed hoewel ik net hetzelfde deed als andere jaren. Vandaag nieuwe poging, op de dag dat hij 13 jaar geleden begraven werd.  :(
Afin, hopelijk lukt het deze keer wel.

Aan de huidige jarigen, een gelukkige verjaardag gewenst! Het weer zit mee, maak er dus maar een stralende dag van.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

PietB

Vandaag 4 Oktober viert Frietje zijn verjaardag.



Tommy van deze kant een fijne dag en nog vele jaren in goede gezondheid gewenst.

grt Piet.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Gelukkige verjaardag, Tommy

... of hij dit zal lezen is een andere vraag: al meer dan drie maanden niet op ons forum ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Proficiat Tommy :)
blijkbaar op dieët gezet van bossie slechts één stuk taart waarschijnelijk na al die Frietjes ;D ;)

PietB

Citaat van: Gerolf op 04 oktober 2013, 10:39:56 AM
... of hij dit zal lezen is een andere vraag: al meer dan drie maanden niet op ons forum ...
Zou zo maar wel kunnen.
Ik geloof dat Luc de systeemtaak "Verstuurt e-mails met felicitaties aan de jarigen." heeft aangezet.
Dus dan wordt hij er op geattendeerd dat we hem niet vergeten zijn.  ;D

grt Piet.