Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

PietB

Vandaag 3 Juni viert PaulC zijn verjaardag.
Paul van deze kant een hartelijk proficiat en nog vele gezonde jaren gewenst



grt Piet.


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Dikke proficiat, Paul !
Geniet van de dag !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

mivc057

Fijne verjaardag Paul.  ;)

argilla

een fijne verjaardag Paul geniet ervan.... schol ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

PietB

Vandaag viert Dibbes zijn verjaardag.



Jos van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren gewenst.

grt Piet.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Gefeliciteerd, Jos  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Ook van hier een gemeende proficiat met je verjaardag !
Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

 :o ::) :-[   Daar onze professionele verjaardag-wenser het laat afweten (is misschien nog een taart aan het bakken) zal ik maar de Honneurs waarnemen om Michel (mivc057) proficiat wensen met zijn 54 ste verjaardag ! Maak er maar een ongelooflijke BBQ-avond van !

groeten Peter ;)

Steam.N

#835
Proficiat, Michiel
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Gefeliciteerd, Michiel  :)

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 juni 2013, 19:06:43 PM
:o ::) :-[   Daar onze professionele verjaardag-wenser het laat afweten

We zijn verwend door hem  ;D en te lui geworden om zelf op de kalender te kijken  :-[
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 juni 2013, 19:06:43 PM
:o ::) :-[   Daar onze professionele verjaardag-wenser het laat afweten (is misschien nog een taart aan het bakken)
Ai die is ondeugend Peter, maar ik heb dezer dagen de handen vol aan familie uit Australie, die ik Nederland in 10 dagen laat zien.
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 06 juni 2013, 19:06:43 PM
zal ik maar de Honneurs waarnemen om Michel (mivc057) proficiat wensen met zijn 54 ste verjaardag ! Maak er maar een ongelooflijke BBQ-avond van !
Maar daar had Michel natuurlijk nooit het slachtoffer van mogen worden, mijn wel gemende excuses hiervoor.

Trouwens dat is fijn dat jij de honneurs waarneemt, Prima zelfs!
Ik ga vanaf volgende week op vakantie naar de Ardennen, heb daar geen internet en soms ook geen GSM bereik, wat een heerlijk land!
Maar dan kun jij helemaal los gaan Peter en iedereen die in die periode jarig is feliciteren ;)
Als ik dan terug ben neem ik het weer van je over.

grt Piet.

Steam.N

Citaat van: bossie op 06 juni 2013, 21:50:16 PM
... maar ik heb dezer dagen de handen vol aan familie uit Australie, die ik Nederland in 10 dagen laat zien ...

Piet, ik dacht dat zelfs in één dag kon ?
Je gaat naar Madurodam  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

#839
is er trouwens iets te zien in Nederland, want die komen toch allemaal hier kijken en merendeel blijft zelfs !  ;D

Groeten Peter ;)