uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Steam.N

Ik weet het, Piet.
Tot deze morgen heb ik die telkens gecheckt.  Alleen deze morgen ...
Mijn vertrouwen in de medemens is zwaar geschokt  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Bedankt allemaal voor de gelukswensen. We maken er al jaren een gecombineerd feest van met een verjaardagstaart na het oudejaars(vr)eetfestijn  ;)
En van dat goede jaar moeten we nog bekijken maar we voelen ons zeker niet z oud als we administratief zijn en dat is het voornaamste  ;D 8)  wat dat ook mogen betekenen ::)

Citaat van: doomslu op 31 december 2012, 11:56:16 AM
Suske is toch op 31 januari jarig??
Piet was gewoon een minuut te vroeg.  :D

Luc laat me nog een maandje op mijn honger zitten  :D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Citaat van: SuSke op 31 december 2012, 15:00:43 PM
Bedankt allemaal voor de gelukswensen. We maken er al jaren een gecombineerd feest van met een verjaardagstaart na het ...
Suske is toch op 31 januari jarig??
Piet was gewoon een minuut te vroeg.  :D

Luc laat me nog een maandje op mijn honger zitten  :D

[/quote]
;D ;D ;D  die had ik gemist !!!  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Citaat van: Steam.N op 31 december 2012, 15:33:06 PM
Citaat van: SuSke op 31 december 2012, 15:00:43 PM
Bedankt allemaal voor de gelukswensen. We maken er al jaren een gecombineerd feest van met een verjaardagstaart na het ...
Citeer
Suske is toch op 31 januari jarig??
Piet was gewoon een minuut te vroeg.  :D

Luc laat me nog een maandje op mijn honger zitten  :D

;D ;D ;D  die had ik gemist !!!  ;D ;D ;D
Ik ook.  ???
Amaai, en zeggen dat ik nog géén druppel heb aangeraakt. Echt waar!  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

En niemand heeft gemerkt dat het vandaag de beurt is aan Kees-Jan om de kaarsjes uit te blazen?

Gefeliciteerd!  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PietB

Shoot!!!!
De hele week heeft er op mijn computer scherm een eom gehangen met de tekst "Kees-Jan Vrijdag" en nou is Luc me nog te snel af  :-\  :-\  :-\

Kees-Jan een hele fijne verjaardag en nog vele gezonde jaren.

grt Piet.

Gerolf

Het zal hier druk worden de eerstvolgende dagen: 10 jarigen, en Kees-Jan bijt de spits af.
Wel gefeliciteerd!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky


Metpetergaathetbeter

Kees-Jan proficiat met je verjaardag en maak er een ongelooflijke dag (en weekend) van !

Groeten Peter ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kees-Jan

Dank u wel allemaal. Tis een lekker rustige verjaardag. Morgen feesten en taart.

Mvg

Kees-Jan

Olivier77

Beste Kees-Jan,

Gelukkige verjaardag.

Mvg

Olivier
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

PietB

Hallo Mark (mark7758) van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

grt Piet.

Steam.N

Proficiat, Mark!
Laat je verwennen, en geniet er ten volle van!

@Bossie:  ik heb toch maar eerst de kalender gecheckt  ;) ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }