Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Ik zal beginnen met seffens te gaan werken [B)] [;)]

Ja ja, probeer maar medelijden te wekken. Wij weten beter.
Er werken daar immers tientallen verpleegsterkes, die allemaal klaar staan om de jarige te kussen! [:D]



en nu nog maar hopen dat er niet teveel verplegers zijn met een vreemde manier van lopen !!!![}:)][}:)][}:)][:D]seg jong mee uw zotte konte ![:D][8D][}:)]

Groeten Peter[;)]

vanmiegroet

Ik heb spijtig nieuws te melden.

Ik kan de lijst niet terug vinden[:I][:I]
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

Ik heb spijtig nieuws te melden.

Ik kan de lijst niet terug vinden[:I][:I]



Kijk daar verschiet ik nu van ![}:)]
Groeten Peter[;)]

bellejt

ik mocht vandaag 51 kaarsjes uitblazen.Vanaf nu ga ik omgekeerd tellen en hopen dat ik 0 bereik.Dan ben ik er 102.Zal wel een groot feest worden.

Ludwig

Gefeliciteerd Johnny [;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

kcid

Ze hebben mij uit de klei  getrokken  op  05-06-1947 , ik lag nog als  blindganger  uit WO 2  tussen de vliegtuigen in op Schiphol .

Metpetergaathetbeter

Johnny,
Proficiat met je 51 verjaardag ! Ik hoop dat je er tot nu toe(en verder) een ongelooflijke dag van maakt(hebt) ![8D]
Groeten Peter[;)]

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Enkele dagen te laat, maar toch nog proficiat [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ERVIN

Gelukkige verjaardag Peter.[;)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Gelukkige verjaardag Peter.[;)]

Proficiat Peter! [:)]

Over welke Peter gaat het? Ik vind niet zo direct iets terug. Ruben heeft zijn huiswerk niet afgemaakt. [}:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

AtMoPo

gelukkige verjaardag Peter (Verlooy)
AtMoPo

Metpetergaathetbeter

Proficiat met je verjaardag Peter

Nog vele gezonde jaren en nog heel veel tijd om nog andere(of meer) meesterwerken [:0]  te verwezelijken, met bovendien nog veel bezoeken aan je favoriete reisbestemming [8D] om nog meer inspiratie op te doen voor de toekomst !

Groeten Peter[;)]

Gerolf

Gefeliciteerd, Peter! Geniet van je dag, en groeten aan Jeannine [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw