uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Binco

Merci h? mannen [;)]


binnenkort komt er wel een foto'tje bij "mijn nieuwste aanwinst ..."[^][:o)]

Metpetergaathetbeter

Had ik juist geraden ?
Groeten Peter[;)]

Binco

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Had ik juist geraden ?
Groeten Peter[;)]



Nee, maar ze hebben thuis wel gezorgd voor de financi?le steun [:D][:D]
Daarmee dat die foto voor binnekort gaat zijn want ik weet nog niet welke loc het gaat worden, (kan niet kiezen eigenlijk[:I][:o)])

doomslu

Hiep hiep hoera voor Peter! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

hoera hoera hoera

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Metpetergaathetbeter

Peter,

Proficiat met de verjaardag en op zo'n zonnige dag is het wel eens leuk vieren bij de bbq.[:p]

Alvast veel plezier en nog vele jaren ! Maak er maar een leuke dag van, je verjaart toch maar ??nmaal per jaar !

Groeten Peter[;)]

Binco

[:)]gefeliciteerd Peter

ERVIN

Een h?le gelukkige verjaardag Peter. [;)]

Peter

Bedankt voor de goede wensen. Dit is een van die verjaardagen waar je je door het verwisselen van de cijfers niet jonger gaat voelen. Het is en blijft 66 jaar. Maar me jong voelen doe ik toch, zeker als ik met onze kleinzoon (7) aan het ravotten ben.
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Peter

Bedankt voor de goede wensen. Dit is een van die verjaardagen waar je je door het verwisselen van de cijfers niet jonger gaat voelen. Het is en blijft 66 jaar. Maar me jong voelen doe ik toch, zeker als ik met onze kleinzoon (7) aan het ravotten ben.



Peter,

Mocht je cijfers van je leeftijd onderste boven zetten dan zou je je waarschijnelijk wel ouder voelen ![}:)][:D] Alvast nog een gezellige voortzetting van je verjaardag ![:)]

Groeten Peter[;)]

doomslu

En volgend jaar wordt het nog erger! [}:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Luc,

daarvoor krijg je net niet de eerste prijs voor motivatie [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

vanmiegroet

Gefeliciteerd Peter
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Gerolf

66 is een mooi getal, Peter. Proficat ermee [8D]
666 jaagt sommige mensen de stuipen op het lijf - dus daar heb je nog de ruim tijd voor [}:)] [:D] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

eddy

Dag Peter,
Mischien wat laat,maar ook vanuit de Kempen de beste wensen en een goede gezondheid voor u en u familieleden.
groeten eddy