Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Metpetergaathetbeter

Ruben,

[V]Ik vind als je iets in gang steekt dat je er voor moet gaan, afwerken wat je startte ! Nietwaar forum-leden ? [}:)]

Verder voor die verjaardag bedankt ! [:)]

Wat dat probleem van dat haar (verhaardag) betreft, ik kan alleen voor mijzelf spreken dat valt nog reuze mee, voor mijn leeftijd van 49 heb ik toch nog een schoon kopje haar ! [:p][8D][:D]

Groeten Peter[;)]

Johnnytrein

Peter, dat geloof ik niet onlangs vertelde een buur van je dat al zijn spiegels kapot springen telkens jij er voorbij komt.[:)][:o)]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Peter, dat geloof ik niet onlangs vertelde een buur van je dat al zijn spiegels kapot springen telkens jij er voorbij komt.[:)][:o)]



Johnnytrein,[:0]

ik denk dat je de waarheid een beetje geweld aandoet, ik heb enkel buurvrouwen en die zijn allemaal gek op mij ![:I]
Groeten Peter[;)]

Paulogic

Ohla... metpetergaathetbeter blijkt dus een benidormbink
te zijn [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
mvg,
Paul(ogic)

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Paulogic

Ohla... metpetergaathetbeter blijkt dus een benidormbink
te zijn [:D]



Paul,

Opgelet wat je vertelt heb slecht karakter([:D][:D])! Ne mens moet toch eens kunnen lachen, nietwaar ? Ik zend je een berichtje met een ander onderwerp !

Groeten Peter

OMC

Gelukke verjaardag Gerolf! Toch de tijd om een glaske te drinken vandaag hopelijk?
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Gerolf

Merci, John. Dat glaasje zal wel lukken - ik moet vandaag niet gaan werken [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OMC

In dat geval: laat het je smaken, en kijk vooral niet naar het aantal [:D]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

vanmiegroet

Ook nog een dikke proficiat Gerolf.
En hoeveel meter dik is de verjaardagstaart?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Metpetergaathetbeter

Gerolf,

Proficiat met je verjaardag en dat je nog veel kermisattracties moogt maken ! Ik hoop dat je er een leuke dag van maakt en met dat pintje pakken, opgelet want bij overdaad zou ik wel eens kunnen gebeuren dat je morgen aan de lijve ervaart (spreekwoordelijke kater) want dat betekent een jaartje ouder worden ![:)]

Helaas heeft onze Ruben zijn rubriek van verjaardagen nog steeds geen vaste vorm gekregen ![V]

Groeten Peter[;)]

Michiel

Gerolf, van harte gefeliciteerd. En geniet ervan zolang je nog in de eerste helft van een eeuw zit. En daarna natuurlijk ook! [;)] Ik wens je nog veeeeeele jaren intens modelbouwplezier! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Bedankt, mensen. Ik ga me vandaag in elk geval amuseren met de volgende halve meter spoor voor mijn rollercoaster, en intussen wat onderdelen etsen en ... en ... [:p] [^] [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vanmiegroet

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Gerolf,

Proficiat met je verjaardag en dat je nog veel kermisattracties moogt maken ! Ik hoop dat je er een leuke dag van maakt en met dat pintje pakken, opgelet want bij overdaad zou ik wel eens kunnen gebeuren dat je morgen aan de lijve ervaart (spreekwoordelijke kater) want dat betekent een jaartje ouder worden ![:)]

Helaas heeft onze Ruben zijn rubriek van verjaardagen nog steeds geen vaste vorm gekregen ![V]

Groeten Peter[;)]


Ik ben  bezig.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Peter

Gefeliciteerd Gerolf en nog vele jaren in gezondheid en geluk.
Met vriendelijke groeten
Peter