Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter

#9781
Jérôme, Peter, Martin en eve van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst ;)

doomslu

Gefeliciteerd, mannen!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Pierre

Groet Pierre.


Gerolf

#9784
Proficiat Jérôme, Peter en Martin ... en Eric :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PeterVG

Bedankt. Ook aan eve een fijne verjaardag gewenst

eve

Dank u wel, Peter.
Tenminste ene ... ::)

Aan de andere 3 jarigen : ook proficiat.

Mvg, Erik

Metpetergaathetbeter

#9787
eerlijkshalve had ik het ook maar later gezien, normaal kijk ik iedere dag eens op de kalender, vandaag niet vandaar.......altijd je aan je (goede)gewoontes houden is een goede zaak ! Tja anderzijds als je niks doet kun je ook niks verkeerd doen  ;)

PietB

Citaat van: eve op 30 juli 2019, 16:20:23 PM
Dank u wel, Peter.
Tenminste ene ... ::)

Aan de andere 3 jarigen : ook proficiat.

Mvg, Erik
Erik mijn oprechte excuses dat ik jou over het hoofd heb gezien, het is niet goed te praten.
Maar evengoed een dikke proficiat.



grt Piet.

Michiel

Erik, ook van mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag.  :)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Pierre

Groet Pierre.


SuSke

Proficiat aan Jérôme, Peter en Martin, en ook aan Eric  ;)
Dat jullie van jullie dag genoten mogen hebben.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PietB

Vandaag viert BlackElkX zijn verjaardag.



Frederik van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst.

grt Piet.

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter

Frederik van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst ;)