Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

Pierre

Groet Pierre.


Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Proficiat Rik, Ton en Koen  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Proficiat voor Rik, Ton en Koen, geniet van jullie dag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Rik, Ton en Koen van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst  ;)

59erke

Allen bedankt voor de fijne verjaardagswensen  ;)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

PietB

Vandaag vieren Koen en Gottardo hun verjaardag.



Koen en Johan van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst.

grt Piet.

Metpetergaathetbeter

Koen en Johan van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst  ;)

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Proficiat Koen en Johan  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Groet Pierre.


Koen

Bedankt mannen.
Ik hoop dit jaar toch weer een beetje te vorderen in het bouwen van mijn baan. Plannen zijn er in overvloed. Nu nog de tijd maken  ::).
En dank zij de tips en tricks van jullie leer ik steeds meer over de kunst van het bouwen :), leer ik anders kijken naar het grote voorbeeld. Bedankt.
En dat is voor jullie eenieder een pluim op jullie hoed  ;).


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Proficiat aan Koen en Johan, geniet van jullie dag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.