Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

uwe verjaardag

Gestart door vanmiegroet, 30 augustus 2010, 19:49:24 PM

SuSke

Proficiat Davy en Patrick, geniet van jullie dag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Davy en Patrick van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst  ;)

Jurgen

Citaat van: PietB op 27 september 2022, 22:11:39 PM
En ik kan je niet garanderen als jouw naam op de kalender staat op een of andere dag, dat ik je dan geen felicitatie stuur.
Dus nogmaals als je dat niet wilt laat dan je profiel wijzigen.

grt Piet.

Zoals ik al zei, is dat niet nodig. Als jij er plezier in hebt om mensen te feliciteren, dan moet je dat vooral doen.
Ik ben zelf ondertussen al meer dan een jaar in ziekteverlof en begin ook gekke dingen te doen uit verveling. Het sorteren van mijn collectie Lego uit mijn jeugd bijvoorbeeld. Bedoeling is om de stukjes die stuk of verkleurd zijn te vervangen, maar dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan.
Net als dit draadje is dat zinloos, maar ik heb mijn bezigheid en ik heb die bezigheden momenteel nodig. Ik wil jouw bezigheid dus echt niet afpakken want ik snap het maar al te goed als dit je op de been houdt en plezier geeft. Daarmee sluit ik dit onderwerp ook af.

Mijn verjaardag is trouwens nu zondag, 2 oktober. Doe gerust je ding, maar ik zit die dag gezellig met de familie samen en het forum is dan het laatste waar ik aan denk.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Pierre

Davy en Patrick van harte gefeliciteerd en maak er een hele fijne dag van. ;)
Groet Pierre.


Gerolf

Alsnog proficiat Davy en Patrick, en Guy  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Vandaag vieren Geert SBB 460 en Eddytje hun verjaardag.



Geert en Eddy van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst.

Maak er een leuke dag van.

grt Piet.

Gerolf

Proficiat Geert en Eddy  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Geert en Eddy van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst ;)

SuSke

Proficiat Geert en Eddy, geniet van jullie dag.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Pierre

Geert en Eddy van harte gefeliciteerd en maak er een hele fijne dag van. ;)
Groet Pierre.


PietB

Vandaag viert Lijn50 zijn verjaardag.



Philippe van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde Modelspoor-jaren toegewenst.

Maak er een leuke dag van.

grt Piet.

3rail

Gefeliciteerd Philippe.

Maak er een mooie en gezellige dag van.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Proficiat Philippe  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw