Om-, ver- of zelfbouw Belgische modellen

Gestart door svvander, 22 augustus 2005, 14:04:51 PM

tonycabus

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Gerolf

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Dat doet me denken aan die griet die aan een Miss-verkiezing ging deelnemen en hier onder "Belgische modellen" even een link naar haar site zette, weten jullie nog???


Dat was voor ik hier mee kwam spelen - ik heb blijkbaar iets gemist toen [:o)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Johnnytrein

Daar herinner ik mij ook niks van. Ik denk dat Tony liever aan wishfull thinking doet dan het probleem van de website te helpen oplossen.[:I][:)] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Havoc

citaat:
Maar die vinde nie bij Jocadis of Olaerts of... (voor insiders) bij Van Den Bossche in Jette


Tony, niet meer doen jong. Een hoop collegas vroegen of alles nog in orde was...bijna van mijne stoel gevallen van het lachen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

tonycabus

Die krasse Oma van in de tachtig doet het anders nog goed, vind ik! Ze probeert in elk geval hoffelijk je te helpen als zoonlief er niet is. Lovenswaardig, toch?
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

just4fun

citaat:
Geplaatst door Wim

Een goed voorbeeld van een Belgisch model, goed ingepakt en een beetje wazig. Kan veeel aan worden verbouwd.




Het bijzondere aan dit model is dat zij (vroeg of  laat) allerhande middelen gaat gebruiken om er niet ouder uit te zien. Modelspoorders gebruiken allerhande middelen om hun model er wel ouder uit te laten zien [;)].
Groet,
Paul