Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Idee voor in de volgende nrs.

Gestart door Metpetergaathetbeter, 19 augustus 2010, 20:29:15 PM

Geert

citaat:
Geplaatst door Geert

Een idee voor de volgende edities van MSM is de link naar de MSM website op het coverblad aanpassen naar //www.modelspoormagazine.com ?  Mijn eerste kennismaking met MSM was via een dagbladhandel enkele maanden geleden waar ik nr. MSM 93 kocht. De link op het coverblad:  //www.modelspoormagazine.be bleek achterhaald te zijn? (gestopt bij nr. 88?)


Geert



Blijkbaar is de cover van MSM nu aangepast naar de correcte website van MSM ...[:)]
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

citaat:
Geplaatst door Geert

citaat:
Geplaatst door Geert

Een idee voor de volgende edities van MSM is de link naar de MSM website op het coverblad aanpassen naar //www.modelspoormagazine.com ?  Mijn eerste kennismaking met MSM was via een dagbladhandel enkele maanden geleden waar ik nr. MSM 93 kocht. De link op het coverblad:  //www.modelspoormagazine.be bleek achterhaald te zijn? (gestopt bij nr. 88?)


Geert



Blijkbaar is de cover van MSM nu aangepast naar de correcte website van MSM ...[:)]

Dank zij jouw opmerking, Geert. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Baureihe 103[/i



Nakende ik probeer aankomende nieuwe artikeltjes altijd netjes aan te kleden met foto's[;)]
[/quote]

Bert , alvast een eerste interessant artikel(misschien een klein woordje van kritiek : persoonlijk vind ik de foto's van de veranderde rongenw. nogal donker.Kan misschien ook aan het drukproces gelegen zijn.Het ware misschien een idee om je  wagons steeds te fotograferen zoals de beladen wagon met assen.)
Ik zou nl ook rongenwagons (Belgische) willen oplappen, heb jij of iemand anders een idee welk bruin ik daarvoor zou moeten gebruiken ?
Ik zou zeggen doe zo voort en misschien tot op de Modelexpo in Mechelen ![;)]
Misschien eens een idee om in Mechelen standaard forum-naamkaartjes aan te bieden (al dan niet betaald !)
Groeten Peter[;)]

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter


Misschien eens een idee om in Mechelen standaard forum-naamkaartjes aan te bieden (al dan niet betaald !)
Groeten Peter[;)]


Peter, ik heb nog van die houdertjes op reserve, ik zal er maandag eentje meebrengen.
Het afprinten ga je wel zelf moeten doen...

Zijn er ander leden die zo een houdertje wensen? Ik heb er in totaal 6 over...
Spoorse groeten
Dimitri

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter


Misschien eens een idee om in Mechelen standaard forum-naamkaartjes aan te bieden (al dan niet betaald !)
Groeten Peter[;)]


Peter, ik heb nog van die houdertjes op reserve, ik zal er maandag eentje meebrengen.
Het afprinten ga je wel zelf moeten doen...

Zijn er ander leden die zo een houdertje wensen? Ik heb er in totaal 6 over...



Bij voorbaat bedankt en tot maandag
Groeten Peter[;)]

Baureihe 103

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Baureihe 103[/i



Nakende ik probeer aankomende nieuwe artikeltjes altijd netjes aan te kleden met foto's[;)]



Bert , alvast een eerste interessant artikel(misschien een klein woordje van kritiek : persoonlijk vind ik de foto's van de veranderde rongenw. nogal donker.Kan misschien ook aan het drukproces gelegen zijn.Het ware misschien een idee om je  wagons steeds te fotograferen zoals de beladen wagon met assen.)
Ik zou nl ook rongenwagons (Belgische) willen oplappen, heb jij of iemand anders een idee welk bruin ik daarvoor zou moeten gebruiken ?
Ik zou zeggen doe zo voort en misschien tot op de Modelexpo in Mechelen ![;)]
Misschien eens een idee om in Mechelen standaard forum-naamkaartjes aan te bieden (al dan niet betaald !)
Groeten Peter[;)]
[/quote]

Beste Peter,

Ik zal in het vervolg elektrischlicht gebruiken in plaats van kaarslicht[:)]
De kleur bruin die meng ik meestal door bijvoorbeeld lederbruin te mengen met wat rood.

Groetjes bert

Ik kan slecht tegen kritiek[:D]
Bestaat er een andere hobby.

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Baureihe 103

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Baureihe 103[/i



Nakende ik probeer aankomende nieuwe artikeltjes altijd netjes aan te kleden met foto's[;)]




Beste Peter,

Ik zal in het vervolg elektrischlicht gebruiken in plaats van kaarslicht[:)]
De kleur bruin die meng ik meestal door bijvoorbeeld lederbruin te mengen met wat rood.

Groetjes bert

Ik kan slecht tegen kritiek[:D]



Bert, bedankt voor de tip ![;)]
Het was misschien al een oplossing geweest als je 2 kaarsen zou gebruikt hebben![:D][:D](grapje)
't Was niet als afbrekende kritiek bedoeld maar als opbouwende kritiek!
Wees nu eens eerlijk als je wagons voldoende belicht zijn dan ogen ze toch 2x mooier, zie je veel meer de retouches en de verschillende kleurnuances in je weather-methode!
Groeten Peter[;)]

Baureihe 103

Beste Peter je hebt helemaal gelijk[8D]
Ik weet ook niet of ze de foto's nog bewerken qua licht en kleur.

Groetjes Bert.

En dat van ik kan niet tegen kritiek is ook maar een grapje[:)]
Bestaat er een andere hobby.

Metpetergaathetbeter

Geachte redactie,

Misschien eens een(aantal)reportage(s) over modelspoorwegbanen van forum leden (als ze bereid zijn mee te werken).Ik dacht bijv aan Irvin's baan (maar er zijn er ongetwijfeld nog!).Wij hebben ongetwijfeld al een aantal mooie dingen gezien maar iedereen die MSM leest volgt het forum niet.En misschien kan de reporter van dienst nog dingen ontdekken die nog niet eerder op het forum verschenen! Graag eens een reactie!Groeten Peter[;)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Geachte redactie,

Misschien eens een(aantal)reportage(s) over modelspoorwegbanen van forum leden (als ze bereid zijn mee te werken).Ik dacht bijv aan Irvin's baan (maar er zijn er ongetwijfeld nog!).Wij hebben ongetwijfeld al een aantal mooie dingen gezien maar iedereen die MSM leest volgt het forum niet.En misschien kan de reporter van dienst nog dingen ontdekken die nog niet eerder op het forum verschenen! Graag eens een reactie!Groeten Peter[;)]

We zouden niet liever willen en zijn steeds op zoek naar banen om een reportage over te brengen. De meesten onder ons zijn echter nog in de bouwfase en wachten dus liever tot de baan (bijna) af is, wat geheel begrijpelijk is natuurlijk. (is schrijf 'bijna' omdat een baan eigenlijk nooit af is)

Mijn mailbox staat altijd open voor wie zijn baan wil presenteren. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ludwig

Ik zou graag eens een artikel zien verschijnen in ons lijblad waarin wordt uitgelegd hoe men aan een realistische en mooi baanplan begint.
Het liefst een artikel dat praktijkgerichte informatie geeft.
Het maken van een realistisch en functioneel baanplan blijft voor mij en ware marteling.
Moest er ooit zo?n artikel geweest zijn dan verneem ik graag in welk nummer dat was.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

doomslu

citaat:
Geplaatst door Ludwig

Ik zou graag eens een artikel zien verschijnen in ons lijblad waarin wordt uitgelegd hoe men aan een realistische en mooi baanplan begint.
Het liefst een artikel dat praktijkgerichte informatie geeft.
Het maken van een realistisch en functioneel baanplan blijft voor mij en ware marteling.
Moest er ooit zo?n artikel geweest zijn dan verneem ik graag in welk nummer dat was.

Er is zo'n artikel geweest van de hand van onze Gerolf.
In welk nummer? Even kijken in de index op de website... voil?, gevonden, het was nr 66. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Misschien is het nu wel eens het moment om lezers van MSM bij wijze van enquete naar hun mening te vragen, misschien brengen mensen nieuwe dingen naar voor, hebben ze ideeen om meer deelnemers te hebben aan de baantjeswedstrijd!Wanneer er nu al zo gestart worden naar mening en ideeen dan ben ik zeker dat de volgende keer de beurs nog een groter succes wordt!Ik postte reeds een idee voor de baantjes wedstrijd!Groeten Peter[;)]

Metpetergaathetbeter

Luc,
De artikelenreeks van baureihe 103(Bert) is die reeds afgelopen of wordt er ook even gewacht om nog andere artikels te publiceren ?
Groeten Peter[;)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

Luc,
De artikelenreeks van baureihe 103(Bert) is die reeds afgelopen of wordt er ook even gewacht om nog andere artikels te publiceren ?
Groeten Peter[;)]

Neen hoor, Bert gaat nog uit zijn sloffen schieten. Je zal zien! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *