Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Een AM 75 serie 800

Gestart door Kees-Jan, 17 augustus 2010, 20:38:15 PM

chef garde

#75
citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

@ Wouter,

Volgens mij rijdt de 834 met "opliggende" units rond. Zie blz 3 van dit topic waar ik een foto laat zien van dit stel.



Detailfoutje van mij, had het op de 843 ipv 834, die eerstvernoemde kruiste ik laatst in Gentbrugge.  Zal mn oog op de 834 moeten focussen dus ...

Kees-Jan

#76
Voor Peter:

De ruitjes ga ik gieten. momenteel heb ik min of meer voor 1 set de cabineramen maar omdat er stuk gegaan zijn zal ik een mal moeten maken. Nieuw is niet te koop helaas.

Welke kleine andere raampjes bedoel je Peter?

Kees-jan

Metpetergaathetbeter

#77
citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Voor Peter:

De ruitjes ga ik gieten. momenteel heb ik min of meer voor 1 set de cabineramen maar omdat er stuk gegaan zijn zal ik een mal moeten maken. Nieuw is niet te koop helaas.

Welke kleine andere raampjes bedoel je Peter?

Kees-jan



Bij de foto's die jij plaatst zitten in die grijze muis toch ramen van Lima, bovenaan die ramen(ruiten) zitten toch 2 kleine raampjes die toch naar links en rechts openschuiven om wat trok(vlaams woord voor verluchting)in het compartiment te krijgen.
Groeten Peter[;)]

Kees-Jan

#78
Ah okay. De ramen aan de zijkant van de bakken. Bedoel je die?

Die ruiten zijn gelukkig gewoon allemaal heel. Alleen de ruiten in de cabine zitten gelijmd. Deze kreeg ik er niet allemaal heel uit.

Kees-Jan

TimT

#79
Dit ziet er terug prachtig uit :D
weer top niveau van je

Groeten Tim