Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Beautiful British Columbia

Gestart door evan, 17 augustus 2010, 14:20:33 PM

bollen neus

#60
Mooi.[:D]

René

#61
Dat gaat er weer veelbelovend uitzien.
Over twee weken kom ik de vorderingen wel in levende lijve bekijken en natuurlijk een beetje bijkleppen.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Gerolf

#62
Mooie "ruwbouw", Evan [8D]
citaat:
Geplaatst door evan
@Gerolf
Hoe heb jij het ineengeknutseld?
Min of meer "from scratch". High-efficiency 5mm leds op strategische plaatsen in het dak, en een microcontroller-sturing met eigen programmaatje.
Verschijnt misschien in MSM. Guy denkt er over na [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

#63
citaat:
Min of meer "from scratch". High-efficiency 5mm leds op strategische plaatsen in het dak, en een microcontroller-sturing met eigen programmaatje.
Verschijnt misschien in MSM. Guy denkt er over na


Mijn interesse is er al[:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

René

#64
Die verlichting met RGBW leds lijkt mij interresant als verlichting op een volgend baantje of een klein diorama.
Heb je die dingen al in beatiful (of cool) BC gebouwd. Op een van de foto's lijkt dat wel zo.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

evan

#65
citaat:
Die verlichting met RGBW leds lijkt mij interresant als verlichting op een volgend baantje of een klein diorama.
Heb je die dingen al in beatiful (of cool) BC gebouwd. Op een van de foto's lijkt dat wel zo.


Yup de RGB leds komen er op gemonteerd samen met T4 TL.  De RGB's geven nu echt dat ene extra accent [8D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

#66
Vandaag Zondag ga ik de modules terug opstellen en testen.  Ik ga proberen er vandaag nog een verslagje over te maken en anders zeker morgen.  Het is echter de laatste spurt naar de EXPO[:p]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

#67
Zoals beloofd een filmpje[:D]

Ik beschik echter niet over een HD camera, maar wel een GSM camera.  Dus wie het kleine niet eert is het grote nie "weert"[;)]

Op het filmpje in de link zie je de vier modules.  Ik moet nog een styrodur basis op de derde plaatsen en de vierde module wordt geschilderd om het wat proper voor te stellen.

Sorry dus voor de lage kwalteit, maar het gaat om het princiepe aan te tonen.

http://s686.photobucket.com/albums/vv227/sirswitchalot/?action=view¤t=Video0014.mp4

Grts
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

#68
Hi Folks,

Deze avond heb ik nog een "slide of Snow Gallery" gemaakt.  Deze is nog maar in basiskleuren en de rotsjes er rond ook.  Ik had in de verf wat zand gestoken, maar dat leek achteraf te grof.  Het overtollige schuur ik er wel af als het droog is.  

Deze zag ik vaak aan de ingang van tunnels in Canada dus moest er ook eentje op het minibaantje komen.  [:D]

Het is echt leuk als er zo een lange trein zich door murwt.[:p]

Groeten

Ruwbouw in schuimkarton


Beetje kleur


6000Pk dendert eronderdoor[:p]

(Die korrel moest fijner, maar gaat er dus weer af[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

vanmiegroet

#69
mooi filmpje en de foto's ...... te goed voor woorden.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Michiel

#70
Zo'n gallerij doet het altijd. Het zijn prachtige blikvangers, en je meteen hebt er een boeiend exemplaar van gemaakt met een eigenzinnige contructie. Doeltreffend! Misschien nog even die beton-look accentueren, maar hoe dat moet, daar ben jij dan weer meer bedreven in. Evan, knap werk!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

evan

#71
Bedankt!

Voila de aanpassing:

De beton look komt er stillaan in[:)]









Groeten,

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

René

#72
Zo simpel en doeltreffend.
Goe bezig daar in het vlakke vlaanderland
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

evan

#73
Thx Rene [;)]

In afwachting van mn werkorders vandaag... nog wat roest[:D]

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ToThePoint

#74
Knap de roest evan, maar de roest begint pas op de buitenkant tewijl in het gat in de beton geen roest te bespeuren valt.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI