Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Beautiful British Columbia

Gestart door evan, 17 augustus 2010, 14:20:33 PM

Metpetergaathetbeter

Weer fraai werk van onze Candadees van het forum !  ;D ;)

OlivierV

#376
Amerikaanse en Canadese treinen boeien mij eerlijk gezegd geen hol, maar je weet toch je baantje heel leuk op te frissen waardoor ik er erg gefascineerd kan naar kijken. Vooral de natuur is enorm mooi gedaan en bewonderenswaardig. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

die Amerikanen hebben wel wat.....maar helaas om wat geloofwaardig te zijn moeten ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel  lang zijn die treinen ! ;)

tunnelmotor2000

Inderdaad, maar een IC of Internationale trein alhier is ook 11 à 16 rijtuigen lang afhankelijk van welk tijdperk je wilt uitbeelden en wie heeft er perrons van 3m50 à 5m op z'n baan.
Het is gewoon een vaststaand feit dat main line modelling in HO enkel kan op club of Rothschild niveau.
Alhier hebben we de zijlijnen en die werken met kortere, ouder materieel en daarom alleen al interessanter om bouwen.
Zelfde geldt ook voor US, UK, DE enz.
 

Stedahult

Vanmorgen weer even gezellig bijgekletst met je, was lang geleden.
Maar zeer plezierig. Mooi stukje vakwerk, en de sound...? Killing!

Tot over twee maanden, fijn mens!
Mvh. Steef

Michael

Blijft een prachtige baan, Evan en Erik, bedankt voor de gezellige babbel en Evan bedankt voor de uitnodiging, waar ik zeker gebruik van ga maken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

modelbouwpatrick

Hallo Evan,

Leuke ontmoeting vandaag en zoals altijd weer wat bijgeleerd tot de volgende
grtn

evan

Hello,  Goede avond,

De Expo was echt gezellig en er was een serieuze opkomst van  bezoekers.

De reacties op BBC waren heel positief en hartelijk. 

Eerlijk gezegd doet me dat echt plezier en waardeer ik dat ontzettend.  Ik ben dan ook blij dat ik de restauratie of opfrissing heb doorgevoerd.

Er waren best veel bezoekers en ik heb leuke babbels gehad.

Steef, Michael en Patrick,  Het was leuk jullie terug te zien en te spreken.  De tijd was echter kort  :-\

Momenteel staat het baantje nergens meer geprogrammeerd voor een expo dus ik berg het weer veilig op en we zien wel.

In alle geval weten de toeschouwers waar ik m'n hart verloren heb:  "Beautiful British Columbia"

Groetjes en tot ...
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

D_Loc

Ik heb in Rijswijk nog een filmpje gemaakt van de baan: https://youtu.be/1m0eMy4lnaw
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

evan

Bedankt voor het ontzettend fraaie filmpje  :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

DFS

mooi filmpje, mooie baan, je materiaal is ook mooi geweathered

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Martin Welberg

Citaat van: evan op 14 januari 2016, 22:23:44 PM
Bedankt voor het ontzettend fraaie filmpje  :)

Blijft ook een mooi baantje !!!!!!!

BC911

Citaat van: D_Loc op 14 januari 2016, 21:28:59 PM
Ik heb in Rijswijk nog een filmpje gemaakt van de baan: https://youtu.be/1m0eMy4lnaw
Zeer mooi, bedankt voor het posten 8)
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...