Beautiful British Columbia

Gestart door evan, 17 augustus 2010, 14:20:33 PM

martintje

#30
Evan, je hebt wederom een lolly verdient [:X]...................lollypoplollypo.....
Mvg Marty

Kees-Jan

#31
citaat:
Geplaatst door martintje

Evan, je hebt wederom een lolly verdient [:X]...................lollypoplollypo.....



En een boddywarmer [:0]

Kees-Jan

evan

#32
[:D]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

LokSound

#33
misschien helpt dit om ook zo'n mooie zaken sculpteren?
http://www.tsdbvba.be/erdecor/info.htm
EDIT (Gerolf) affiche verwijderd - dit was reclame, en de boodschap kan trouwens beter als "aankondiging" in een ander forumdeel staan.

evan

#34
Hi Gents,

Hier is het weer even stil geweest, maar hier volgen nog wat foto's van de voortgang.  
Ik heb de tweede module geplaatst en reeds klaar gemaakt voor het landschap. Er is een stuk spoor gelegd met imitatie betonnen dwarsliggers van Tillig.  Hier is zogezegd een "wash-out" geweest en werd het getroffen stuk spoor verniewd.  

Ook heb ik een detail van de module overgangen getoond van het zichtbare en onzichtbare gedeelte ter ilustratie.

Groeten en tot later[:)]









PS:Dit baantje zal in Mechelen gebruikt worden om de Demo landschapsbouw te ondersteunen met andere voorbeelden erbij.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

vanmiegroet

#35
op de achtergrond, is dat je collectie ?
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

evan

#36
@vanmiegroet:
De  vitrine huist mn collectie canadese HO schaal locomotieven (28 stuks).  Tevens staat er een Koff op Schaal 1 en een T3 stoomloc die gerestaureerd is en wacht op een Faulhaber motor.
Ik heb ook nog een 3 tal Belgische locs in de doos steken.

Thats it.  Vroeger had ik een pak Amerikaanse locs die ik weer verkocht heb om meer scenery-materiaal en gereedschap aan te schaffen omdat ik er meer waarde aan geef.  Bij mij komt op de baan landschap en omgeving op de eerste plaats en dan treintjes[;)]

Groeten,
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Paulogic

#37
Nog een stomme vraag :

Die krabpaal van Faller ???

Even serieus : krabpaal wil zeggen kat in huis dus nu de vraag :
Is uw poes niet extra curieus naar uw makkette... mijn katten vinden
het zalig om tussen mijn collectie al gemonteerde huisjes te lopen
en af en toe er iets af te halen...
mvg,
Paul(ogic)

evan

#38
Wel het is te zeggen:






Onze Chessie toen ze klein was, had ze me ns te grazen toen een trein niet vanuit het schaduwstation kwam...
Deze baan is ondertussen ook al lang niet meer bestaande, maar de katten waren er gek van.[:D]

Ik heb 2 katten Chessie en Sachimi en ze blijven er nu redelijk van af, maar het is aangewezen dat ik de deur naar de hobby ruimte sluit en de nieuwe modules dien ik best op te bergen.

Het blijven toch 2 schatten.

Grts[:)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ERVIN

#39
[:D][:D][:D]  Mooie foto's van mooie diertjes.[;)]

martintje

#40
hoezo komt het nou dat ik het gevoel heb dat zoiets nou precies weer bij jou gebeurt Evan ?? [:)][:)]

Ps. tof dat je zaterdag even langs komt fietsen [:X]
Mvg Marty

Michiel

#41
Evan, wel erg leuk die kat, maar heb je je bij de aankoop ervan niet van schaal vergist?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

#42
Ik denk dat ze toch eens onderzoek moeten doen naar het echte voorbeeld op schaal 1:1, ik schat dat het een 25 meter hoog moet zijn[:D]
Wordt dit een deel van een groter werkend geheel? Of maak je het enkel als diorama voor de workshops?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Paulogic

#43
Dank u voor die mooie foto's van de poezen.
Mijn vrouw en ik zijn enorme dierenliefhebbers en de eerste is
zo schattig dat ze hem gerust als cover voor msm mogen gebruiken.

titel : zelfs de kat houdt van modelbouw !!!

Misschien nemen zo een pak meer mensen dit magazine mee en
dan kunnen ze binnenin eens genieten van niet enkel de kunst
werk(en) maar ook van de appreciatie van de dieren voor zo'n
modelwereld waarin ze zich 'god'zilla voelen.

Misschien een ideetje voor msm, toch ? Het hoort er ook bij he.
mvg,
Paul(ogic)

rixke rail

#44
citaat:
Geplaatst door Paulogic


... de appreciatie van de dieren voor zo'n
modelwereld waarin ze zich 'god'zilla voelen.



Cat'zilla [:D]
Had ik die maar gehad, toen ik met muizen op mijn zolder zat !
Direct wijlen muizen ! [:0]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN