Voorverkoop Modelspoorexpo

Gestart door jakke, 12 augustus 2010, 13:15:33 PM

jakke

Krijgt een abo-houder korting op de toegangsprijs van de expo en/of is het zinvol naar de "freerecordshop" te trekken ?
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

n/a

Dat vind ik eigenlijk geen slecht idee dat er bv een soort lidkaart word gegeven aan de abo's en dat die dan een korting krijgen bij evenementen.

Peter

Hallo,

Heb net van Guy Vanmeroye een mailtje gekregen met de spijtige mededeling dat de verkoop van "All-in" kaarten in samenwerking met de NMBS niet doorgaat.
Ik had aan Guy voorgesteld voor de MSM expo (zoals voor veel andere hobbybeurzen enz.) gebeurt, aan de NMBS te vragen om dit ook voor MSM-Expo te doen.(Dus trein tot Mechelen,bus naar de Nekkerhallen en entree) Blijkbaar stelt de NMBS te hoge eisen om dit mogelijk te maken, en dit ondanks het feit dat het hier tenslotte over een "Modelspoorbeurs" gaat, iets dat tenslotte nauw bij het grote voorbeeld aanleunt.
Het heeft niet mogen zijn. Spijtig, spijtig.[:0][:0][:0]
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

citaat:
Geplaatst door jakke

Krijgt een abo-houder korting op de toegangsprijs van de expo en/of is het zinvol naar de "freerecordshop" te trekken ?


Wie naar Free Record Shop gaat krijgt daar 20% korting (? 7,95 in plaats van ? 9,95), abonnee of niet. Bovendien heb je dan geen file aan de kassa! [:)]

Voor de abonnees is er deze keer dus geen extra korting op de toegangsprijs... maar er zal wel "iets" anders zijn. Nog een maandje geduld. [}:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door jakke

Krijgt een abo-houder korting op de toegangsprijs van de expo en/of is het zinvol naar de "freerecordshop" te trekken ?


Wie naar Free Record Shop gaat krijgt daar 20% korting (? 7,95 in plaats van ? 9,95), abonnee of niet. Bovendien heb je dan geen file aan de kassa! [:)]

Voor de abonnees is er deze keer dus geen extra korting op de toegangsprijs... maar er zal wel "iets" anders zijn. Nog een maandje geduld. [}:)]


Metpetergaathetbeter

Vorig bericht van mij was te wijten aan het feit dat ik nog niet zo lang terug ben van een langdurige  huwelijksviering!
De korting die je dan krijgt als abonnee is die dan dezelfde als de korting die je krijgt van Free Recordshop?
Peter[8D]

loebaske

Hey Peter, heb je men PM ontvagen????
Of ben je nog in de roes van je huwelijksviering [;)][;)]

loebaske

"Nog een maandje geduld" LUC [?]

Zal wel te maken hebben met het feest van MSM 10J

doomslu

Peter, de korting bij Free Record Shop is voor iedereen.
Voor de abonnees zal er iets anders zijn bij MSM 96 (half september).

Loebaske, uwen kalender staat een jaar achter. [:D] Nummer 1 verscheen in september 1999!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

loebaske,
mail ontvangen!
'k was alleen no niet goed wakker denk ik !
Groeten Peter

JurgenM

Hallo Luc,

Goed initiatief om kaarten in de voorverkoop te doen! Voorkomt waarschijnlijk lang wachten in de rij en dat is voor iedereen fijn!
Ook de keuze voor een winkel is een goede keuze, alleen hoe komen de Nederlanders aan een voordelig kaartje? In Nederland zijn er ook Free Record shops (volgens mij zelfs een Nederlands bedrijf), is het ook mogelijk daar deze kaartjes te kopen?
Neem aan dat ik niet de enige Nederlander ben die wil komen en altijd in is voor korting.[:)]

Met vriendelijke groet,
JurgenM

doomslu

Helaas, met de Free Record Shops in Nederland is het niet gelukt om de deal rond te krijgen. Jammer voor onze vrienden uit het noorden. [:(]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Bert Ossevoort

Komen we na een lange reis in een hopelijk iets kortere rij,als alle belgische bezoekers een voorverkoop kaartje hebben gekocht, voor een iets duurder kaartje ,maar komen doen we uit NL.
Bert.

trainfreak

Misschien een domme vraag maar waarom is er gekozen voor Free Record Shop?
Waren de modelspoorwinkels geen logischere keuze?
Spoorse groeten
Dimitri

tufken

Bij ons zijn ze ook te koop vanaf 7 september, en andere collega's misschien ook
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "