Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Database N materiaal

Gestart door ON6KN, 11 augustus 2010, 12:40:39 PM

ON6KN

Hallo,

Ik ben op zoek naar een database van N materiaal, ik had vroeger een site maar door de een of andere reden ben ik ,die kwijt geraakt, ik heb hier heel veel doosjes en wagons en zou deze graag terug in haar origineel doosje steken, spijtig genoeg staat er op de wagons geen nummer, kunnen jullie mij helpen, zal een winterwerkje worden....:p

Bedankt

Mvg Frans

Michiel

De meest uitgebreide database van N-spoor materieel dat ik ken is deze van Online-Modellbahn.de. Succes met het sorteren van je wagons!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ON6KN

Hoi Michel,

Bedankt voor je reactie, ik ga dit eens bekijken, andere reacties zijn ook welkom....

Groetjes

PS, inderdaad het was deze die ik vroeger had, ik denk dat die toen een andere naam had....Tnx

Michiel

Een vrij compleet overzicht van Belgische schaal N materieel kan je hier vinden, evenwel zonder foto's.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ON6KN

OK Michel,

Bedankt, voor deze link, is ook een zeer intresante link...

Groetjes Frans