Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 95

Gestart door doomslu, 08 augustus 2010, 20:43:26 PM

DWL

Toch even een "boze" reactie [}:)]
Eind vorige week en ook dit weekend, kreeg ik een aantal persoonlijke reacties en mails van mensen, die in "Spoorwegmagazine" gelezen hadden dat er bij mij in "Minidom"  ( mijn tuinbaan ), weer een opendeurweekend werd georganiseerd.
Ikzelf was op reis in Duitsland en verneem nu van mijn buren dat er hier verschillende mensen voor de deur stonden, die dus een verloren reis hadden gemaakt.
Had ik nu thuis geweest ( wat meestal wel het geval wel is ! ) dan had ik die mensen nog van dienst kunnen zijn.
Deze "opendeur" stond zelfs op een "franstalige" site vermeld, dit heb ik voor het weekend nog kunnen laten verwijderen om de schade nog enigszinds te beperken.

Is dit een grap, dan vindt ik het toch maar een heel flauwe, zeker voor de mensen die hier voor mijn "gesloten" deur stonden.
Ik begrijp ook dat het voor de redactie van zo'n tijdschrift niet altijd mogelijk is om na te gaan of dergelijke aankondigingen wel echt en correct zijn, maar hieruit blijkt toch wel dat je altijd op je hoede moet zijn.

Indien ik langs deze weg ook mensen kan bereiken die dit weekend voor mijn deur stonden ingevolge de foutieve vermelding, wel mag het dan een troost zijn, dat ik steeds bereid ben om bezoekers te ontvangen in Minidom, geef me gewoon een seintje en we spreken af.
Mag in het weekend, tijdens de week of zelfs op een avond ( er is verlichting voorzien in Minidom ).
Dit aanbod geldt trouwens voor iedereen, gewoon even afspreken, altijd welkom ! [;)]
Lucien

DWL

Naar aanleiding van mijn ervaringen door een foutieve plaatsing in Nr 95 ( zie mijn vorige rubriek ! )... heb ik een E-mail gestuurd naar de redactie van MSM !

Tot op heden nog GEEN reactie ontvangen ! ... zal wel niet aangekomen zijn of verloren gegaan [;)]

Alvast hartelijk dank, wat zijn we toch lief en hulpvaardig voor elkaar [:X]
Lucien

doomslu

citaat:
Geplaatst door DWL

Naar aanleiding van mijn ervaringen door een foutieve plaatsing in Nr 95 ( zie mijn vorige rubriek ! )... heb ik een E-mail gestuurd naar de redactie van MSM !

Tot op heden nog GEEN reactie ontvangen ! ... zal wel niet aangekomen zijn of verloren gegaan [;)]

Alvast hartelijk dank, wat zijn we toch lief en hulpvaardig voor elkaar [:X]

Lucien, er zal wel ergens een fout gebeurd zijn bij ons waardoor de verkeerde data zijn opgegeven. Ik heb niet kunnen achterhalen wat er gebeurd is. Waarvoor onze oprechte excuses.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DWL

citaat:
Geplaatst door doomslu


Lucien, er zal wel ergens een fout gebeurd zijn bij ons waardoor de verkeerde data zijn opgegeven. Ik heb niet kunnen achterhalen wat er gebeurd is. Waarvoor onze oprechte excuses.
[/quote]

Bedankt, toch "eindelijk" een reactie, al noem ik dat eerder :
"Met een kluitje in het riet sturen !"
Iedereen kan natuurlijk een fout maken, dat zal ik zeker niet betwisten, maar ik had ook gevraagd of men kon achterhalen,van wie en hoe deze berichtgeving was binnengekomen ... is dat dan ook niet te achterhalen? ( hoeft voor mij niet op het forum te verschijnen, dat is nogal logisch ... alhoewel ??? )
Dank bij voorbaat !
Lucien