Belgisch N leeft!

Gestart door railrunner, 07 augustus 2010, 19:54:25 PM

railrunner

Op zondag 15 augustus 2 belgische N-modelbanen te zien op bruisend Balegem (www.bruisendbalegem.be).  E?n bekende : "Louise-Marie" van club Pacific te Wervik, trouwens een knap staaltje modelbouw en ??n volledig nieuwe N-baan naar Belgisch voorbeeld.

Samen met de MOBOV-baan en RMM kan je wel stellen dat N-schaal naar belgisch model leeft!

Moge al deze verenigingen een motivator zijn voor al wie belgische N wil bouwen.


Driesel


Blijkbaar weinig reactie.

Ik zal zondag wel eens komen kijken. Ben vooral benieuwd naar jullie zelfgebouwd materieel.

Groeten,

Dries

marc goovaerts

Benieuwd genoeg, maar 15 augustus staat al lang 'bezet'. Spijtig.

Driesel


Het was de moeite!

'Lijn 122' is een mooie baan:





En ook 'Louise-Marie' mag er nog steeds wezen:



Kortom, dit was wel een top-evenement voor de Belgische N-rijder!

Dries

b-shunting

ik heb mijzelf laten overtuigen om n te doen[:D]
minibaantje tp 4,diesel

Michiel

Ik heb mogen genieten van lijn 122 in 't echt tijdens de ModelspporExpo in Mechelen. Knappe baan met haast alles volledig zelfbouw.

Belgisch N leeft, maar ik vraag me eigenlijk af wie er in schaal N Belgisch bouwt. Als we met voldoende zijn, zouden we bepaalde bescheiden voorstellen naar de modelbouwhandel kunnen formuleren. Hoop doet leven! [:D]

Dus, wie een Belgische schaal-N bouwer is, sta nu op! [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Mij rijde Bels met N! [:D] (TP 1)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Ik weet het: wij Belgen zijn schuchter, en blijven liever wat onopvallend op de achtergrond verder aanmodderen. Maar dan zal er ook niets veranderen. Als De Belgische N-spoorder niet wat assertiever wordt, zal ie het moeten blijven stellen met de occasies van 30 jaar terug.

Belgische N-spoorders! Wordt wakker, en sta op!
(het is als roepen in de woestijn) [:o)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

Wat is het hier plots akelig stil! [:D]

Bon, dan berg ik mijn plannen beter op, en knutsel ik ook verder ik mijn hoekje. [;)] ...op naar de derde Minibaantjeswedstrijd! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Roderik

citaat:
Geplaatst door Michiel

Wat is het hier plots akelig stil! [:D]

Bon, dan berg ik mijn plannen beter op, en knutsel ik ook verder ik mijn hoekje. [;)] ...op naar de derde Minibaantjeswedstrijd! [:D]



Een woestijn misschien? [:D][:I]
Always be modelling!