Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Mehano overgenomen!!!

Gestart door ERVIN, 01 augustus 2010, 17:32:14 PM

Peter

Heb inmiddels ook onderstaande mail gekregen:

citaat:
Many thanks for your email.

Bachmann Europe used to distribute the Mehano range in the UK but has not done so since the closure of the factory a couple of years back.

I am not aware of any activity relating to Mehano - which is not in current production.

I am sorry that I cannot be of assistance

Dennis Lovett
Public Relations Manager
Bachmann Europe Plc

Met vriendelijke groeten
Peter

Rochevalien

jongens toch,dit draadje is echt een schoolvoorbeeld van "gebakken lucht verkopen" en non-informatie verspreiden[:(]
Als je iets gelezen of gehoord hebt vermeld dat dan er gewoon bij maar ga niet zitten orakelen of fantaseren .Wie heeft hier nu wat aan????

ERVIN

Roche , jij als regelmatige bezoeker van dit forum moet toch gezien hebben dat ik de bron er toen bij vermeld heb , maar die heb ik op vraag van , terug verwijdert.

OMC

@ Rochevalien: Erwin deed dit met de beste bedoelingen, nl. om jullie in te lichten. Hij wist dit ook van niet de eerste de beste, maar van een eerlijk handelaar die zijn klanten informeert. Nu blijkt er toch geen overname te zijn, wat jammer is voor, ons liefhebbers.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Sicco

Dat is maar net hoe je het bekijkt. Overname kan betekenen dat bestaande mallen opnieuw worden gebruikt. Geen overname kan betekenen dat dezelfde modellen te zijner tijd geheel nieuw worden ontwikkeld met de kwaliteit van nu.

Rochevalien

Tja,ik twijfel niet aan de bedoelingen van Ervin,of van die brave handelaar ,maar als je nieuws zoals dit openbaar maakt ,moet je dat  toch wel eerst checken,zelfs bij 2 verschillende "bronnen".
Die gast van dat andere forum heeft dat waarschijnlijk ook niet gedaan en wil nadien niet meer als bron vermeld worden.
Laat dit soort praktijken aub over aan boekskes zoals Story en Dag allemaal,die leven daar namenlijk van.[;)]

OMC

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Tja,ik twijfel niet aan de bedoelingen van Ervin,of van die brave handelaar ,maar als je nieuws zoals dit openbaar maakt ,moet je dat  toch wel eerst checken,zelfs bij 2 verschillende "bronnen".
Die gast van dat andere forum heeft dat waarschijnlijk ook niet gedaan en wil nadien niet meer als bron vermeld worden.
Laat dit soort praktijken aub over aan boekskes zoals Story en Dag allemaal,die leven daar namenlijk van.[;)]



Er stond toch nergens geschreven dat het over een internetbron ging? Och ja goed, ieder zijn mening [:)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

ysbeer

Nog een paar reactie,en er zijn net zo veel"?k vertel wat" als "wat vertel je nu voor onzin
"reacties
Laten we gewoon stoppen,het is niet waar,of mms wel waar we zien het wel.
En gewoon iets melden moet kunnen,zonder te worden gestenigd
wim

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Roche , jij als regelmatige bezoeker van dit forum moet toch gezien hebben dat ik de bron er toen bij vermeld heb , maar die heb ik op vraag van , terug verwijdert.



Die bronvermelding heb ik zien staan.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door ysbeer

Nog een paar reactie,en er zijn net zo veel"?k vertel wat" als "wat vertel je nu voor onzin
"reacties
Laten we gewoon stoppen,het is niet waar,of mms wel waar we zien het wel.
En gewoon iets melden moet kunnen,zonder te worden gestenigd
wim



Helemaal mee eens. Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

argilla

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Tja,ik twijfel niet aan de bedoelingen van Ervin,of van die brave handelaar ,maar als je nieuws zoals dit openbaar maakt ,moet je dat  toch wel eerst checken,zelfs bij 2 verschillende "bronnen".
Die gast van dat andere forum heeft dat waarschijnlijk ook niet gedaan en wil nadien niet meer als bron vermeld worden.
Laat dit soort praktijken aub over aan boekskes zoals Story en Dag allemaal,die leven daar namenlijk van.[;)]




Roche ik geef je 200% gelijk in je betoog [;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Peter

In feite zal geen enkel merk gegevens publiek maken van mogelijke overnames. Ze zouden wel gek zijn als ze zoiets doen. Het zou enkel de kans vergroten dat anderen ook ge-interesseerd zouden geraken en aldus de prijs kunnen opdrijven. Laten we dus gewoon afwachten tot merk X zegt "we hebben merk Y overgenomen", zoals bijvoorbeeld Viessmann heeft gedaan met Kibri. Op de nieuwe verpakkingen van Kibri staat trouwens zowel Kibri als Viessmann
Met vriendelijke groeten
Peter

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Peter

In feite zal geen enkel merk gegevens publiek maken van mogelijke overnames. Ze zouden wel gek zijn als ze zoiets doen. Het zou enkel de kans vergroten dat anderen ook ge-interesseerd zouden geraken en aldus de prijs kunnen opdrijven. Laten we dus gewoon afwachten tot merk X zegt "we hebben merk Y overgenomen", zoals bijvoorbeeld Viessmann heeft gedaan met Kibri. Op de nieuwe verpakkingen van Kibri staat trouwens zowel Kibri als Viessmann



Zo is het precies,MTE zal best wat weten maar had zijn mond moeten houden (vertrouwelijke info)
wim

Gert1

citaat:
ik heb van deze vriendelijke dame dus het mailadres gekregen van Graham Hubbard , hij is de Managing Director voor Bachmann Europe , en dit stuurde hij mij vandaag via mail door....

 We did not buy the Mehano tooling ,but we do have our 66/1 and 66/4 this 5 door loco



En daar is geen woord van gelogen, want ze hebben 'm ook... in schaal 00! Dus daar hebben wij H0-spoorders helemaal niks aan.

mvg,
Gert

ysbeer

Dat ie maar gedeeltelijk waar.
Ik weet wel dat de class66 van bachmann 1 op 76 is ,maar gezien het kleinere licht profiel zijn engelse loks kleiner.
Ze passen dus vrij redelijk bij onze 1 op 87

Ik zelf heb 2 hornby loks en dat gaat prima met Roco samen,

wim