Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

nieuw lid

Gestart door Metpetergaathetbeter, 29 juli 2010, 20:00:14 PM

Metpetergaathetbeter

Graag stelde ik mij aan U voor! De naam is Peter, ik ben 48 jaar oud en ik "verzamel"zowat een 40tal jaar treintjes. Ik hanteer het gelijkstroom-systeem en heb rollend materiaal van de gekendste fabrikanten. Het gekochte materiaal(spoorwegmateriaal vanaf 1985 tot nu) wordt vooral gestockeerd in kartonnen dozen, ik heb geen baan en de zolder van 14.5m x 3m zal nog wat moeten wachten tot de rest in orde geraakt(heb enkele jaren geleden gebouwd).Ik ben ook lid van de AMSAC(clubbaan in een spoorwegwagon in het vormingsstation Gent-Zeehaven). Ik volg reeds geruime tijd het forum en ik moet zeggen er zitten hier serieuze cracks tussen.Tot zover mijn uiteenzetting en ik zou iedereen nog een goede avond willen wensen en een aangename vakantie (als ze er nog niet opzit).^

trainfreak

Dag Peter!
Ik wens je veel plezier op het forum, en misschien tot maandag he[:D]
Spoorse groeten
Dimitri

gjvdz

Hey Peter welkom op het podium [:D]
Mvg Giel-Jan

Gerolf

Welkom, Peter.
Alweer een "stille toekijker" die actief wordt. Mooi zo [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

ja en zo zijn er nog vele

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Johnnytrein

Metpetergaathetbeter, ging het voordien dan slechter met de peter? [:)]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

Johnnytrein
ik koos die naam omdat metPetergaathetalsmaarbeter te lang zou geweest zijn ! Geef nu toe metPetergaathetbeter toch wel leuk klinkt!
Bovendien meen ik mij te herinneren dat dit ook een titel was van een
radio-programma op Hilversum 3 of de BRT.Overigens ging het met mij vroeger al goed! Ik had ook kunnen nemen metmijginghetvroegerookalgoed, maar dat klonk niet zo vlot.
Peter[:)][:)][:)]

Gerolf

metmijginghetvroegerookalgoedenhetgaatnogaltijdprimadanku lijkt me ook een mooie nickname [:D] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Eres

Hallo Peter

Welkom op dit forum


Wim

Metpetergaathetbeter

CiteerGeplaatst door Gerolf

metmijginghetvroegerookalgoedenhetgaatnogaltijdprimadanku lijkt me ook een mooie nickname [:D] [:D]
[
Gerolf,
Wat ik bedoelde dat je niets achter de nickname moet zoeken(geen
hoge eigendunk, noch gezondheids- of andere problemen)!
Bovendien valt zo'n lange nickname direct op als je het forum opent en de onderwerpen bekijkt.
groetjes[;)]

ysbeer

Geef mij toch maar ysbeer[:D][:D][:D][:D][:p]
wim

Johnnytrein

In de winter is dat maar koud nen ysbeer [:o)] Wel verfrissend in de zomer. [:D]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about