Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Roy - nieuw deel baan.

Gestart door Roy A1987, 10 juli 2010, 14:38:30 PM

Roy A1987


Gerolf

#1
Welkom terug, Roy [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Binco

#2
Idd welkom terug.[;)]

Amaai dat ziet er knap uit !![:0][:p][:p]

ERVIN

#3
Welkom terug , en je hebt zo te zien niet stilgezeten , en veel ervaring opgedaan , goed bezig man!![;)]

Jurgen

#4
Euh, je blaast ons meteen van onze stoel af.

Vooral de "nachtopnames" lijken zo echt. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Rochevalien

#5
welkom terug Roy ,en dan nog met een niet alledaags thema!
Ik zie dat je die C-rails hebt bijgeschilderd om betonnen biels te immiteren,zie je ook niet zo vaak.Misschien een ideetje voor M***** om zoiets gelijkaardig te doen.
Ik vindt het w?l een beetje vreemd dat je voor 3 rail kiest ....en voornamenlijk met 2 rail materiaal rijd (aangepast voor 3rail natuurlijk)
Die foto's met de stapels containers zijn ook leuk ,alleen je zou dat nog wat moeten uitbreiden met foto's van gebouwen en zo .Een schip op de achtergrond zou ook leuk zijn.
In alle geval :je bent goed bezig en hebt nog veel werk voor de boeg.
Hou ons op de hoogte!!

eric

#6
Inderdaad, Roy is efkes weg en komt op een overweldigende manier terug.
Heel knap werk Roy, doe zo verder.
SUPER mooi.
Bij mij is er nog geen sikkepit veranderd sinds je langs geweest bent, enkel een beetje onder de baan en wat materieel.

Paulogic

#7
Dit noemen ze dan een Clijsters zet... terugkomen en
toppen scoren...

Heel mooie baan en... mij weeral doen twijfelen tussen c en k rails.

Welkom back ook al ben je hier al langer dan ik...
mvg,
Paul(ogic)

Alain

#8
Vind ik schitterend, prachtige foto's ook.[:p]

mark7758

#9
mijn complimenten. Dat ziet er goed uit.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Ludwig

#10
Hoi Roi,
Goed om je terug te zien op het forum.
Er hebben al teveel goede leden het forum verlaten.
En ons al onmiddellijk trakteren op mooie foto's.
Zo zien we het graag [;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Sicco

#11
Heel indrukwekkend, je hebt een juiste havensfeer weten te cre?ren. Je hebt in elk geval een goed oog voor detail en je hebt goed gebruik gemaakt van de ruimte. De achtergrond is al een goed idee, al zou ik er in een volgende fase dat pogen te verbeteren (de stapel containers mag iets lager, want in het echt wordt het volgens mij niet z? hoog opgestapeld dacht ik toch)


bollen neus

#12
Knap![:)]

wisselstromer

#13
zeer knap
hebt ge die biels van de c rails allemaal met de hand zitten verven?
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

SuSke

#14
citaat:
Geplaatst door Sicco

Heel indrukwekkend, je hebt een juiste havensfeer weten te cre?ren. Je hebt in elk geval een goed oog voor detail en je hebt goed gebruik gemaakt van de ruimte. De achtergrond is al een goed idee, al zou ik er in een volgende fase dat pogen te verbeteren (de stapel containers mag iets lager, want in het echt wordt het volgens mij niet z? hoog opgestapeld dacht ik toch)




Stapeling van container tot 7 hoog kan wel, maar vraagt de nodige veiligheidsvoorzorgen. De containders staan dan altijd in grote blokken en er worden spankabels getrokken over de kopse kanten om alles als groep te laten werken.
Losse blokken containers kan je om diezelfde stabiliteitsreden slecht stapelen tot 3 hoog, anders liggen ze op hun kant als het te hard waait.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.