Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Niewe treinvereniging

Gestart door vanmiegroet, 15 juni 2010, 11:43:17 AM

Sicco

Dag Wim,

Ik had het ook gelezen ja. Zo onschuldig is het allemaal dus niet (er zijn wel meer punten waarom ik dit allemaal niet zo onschuldig vind, maargoed) [:(]

Laten we alleen wel duidelijk stellen dat die tekst niet van 'onze' Ruben afkomstig is, ik ben er hier bewust niet over begonnen om die eventuele verwarring niet op te roepen...

ysbeer

Ach op zich zelf is het allemaal niet zo erg.
Op die leeftijd had ik ook allerhande vreemde ideen,waar ook niks van is gekomen.
Zolang men geen geld aanneemt en /of ergens insteekt dan is het vrij onschuldig.

Kritiek moet men natuurlijk wel kunnen hebben,en fors ook.
Wie geen kritiek wil moet nergens aan beginnen.
Persoonlijk wil ik wel zeggen dat ik het allemaal nogal lachwekkend vind.
En dat ik dat zeg(schrijf)is in ieder geval een teken dat ik jullie toch nog serieus neem.

En oja,wie denk je dat er ooit een model zal kopen als er nergens een prijs staat,niemand natuurlijk.
Waar worden die modellen dan gemaakt??
Maar een leuk spel is het wel.

Sterkte boys,wie weet wat we nog van jullie horen over 10 jaar.
wim

Sicco

Kweetnie, er is imho toch een verschil tussen net doen alsof je een modelspoorfabrikant bent (fantasie) of er heilig van overtuigd zijn dat wat je maakt mee kan met echte modeltreinen. De toonzetting hier en daar vind ik meer op waanidee?n lijken. Maargoed, ik kan het goed mis hebben...

Prijzen staan er overigens wel op, zie het 'jaarboek 2009'.

Maargoed, het ging hier niet over die site, maar over de Kenners van Stoomtreinen, en we wachten nog op de antwoorden van Ruben op mijn vragen over hun initiatief.

Peter

Beetje verwarrend onderwerp. Eerst over een nieuwe klub, dan een rondrit met treinen, dan weer bewaren en restaureren van een 23 en M2 rijtuigen, om uiteindelijk bij modelspoor te belanden.
Tja, mischien zie ik door de bomen het bos niet meer, of ben ik niet snugger genoeg, Maar waar gaat het nu eigenlijk om?
Zo'n diskussie moet natuurlijk kunnen, maar wat is het uiteindelijke doel nu eigenlijk?
Met vriendelijke groeten
Peter

Sicco

Helaas blijft er geen antwoord komen. Ik heb priv? wel een reactie gehad, welke geen antwoord op mijn vragen was, toen de vragen opnieuw gesteld en daar weer geen reactie op gehad.

Ik heb het er verder wel mee gezien denk ik.

martintje

Bedankt voor de links jongens...
ik had ze 2 uur geleden al aangeklikt, maar ik ben nu pas bijgekomen, en onder de tafel vandaan gekomen.
Ik was al een beetje down omdat het mijn laatste vakantiedag was, maar de lol is weer helemaal terug in mn lijf [:)]

Ps, wie mijn adres wil voor de politie, stuur me even een PB [:o)]
Mvg Marty

vanmiegroet

iemand zin in een dieselspektakel op de bocq lijn ?.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

trainfreak

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

iemand zin in een dieselspektakel op de bocq lijn ?.

En wat houdt dat in?
Wat kost het?
Hoeveel deelnemers zijn er?
Welk materieel?
Wanneer?
Spoorse groeten
Dimitri

T03

Kan er ook nog een stomer bij Ruben?[;)]

Marc
"I have a train riding in my brain"

vanmiegroet

als ik genoeg fondsen heb rijden deze treinen : reeks 59,51 type 202.020 AR43 en de onvergeteleke 64.169
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

eric

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

iemand zin in een dieselspektakel op de bocq lijn ?.



Ja, maar het doet me toch een beetje denken aan een liedje van Marco Borsato.

vanmiegroet

wie wil in de winter of lente
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

ysbeer

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

wie wil in de winter of lente


Ik denk niemand.
Slapen mijn prinsje slaap zacht.[:D][:D]
wim

trainfreak

citaat:
Geplaatst door vanmiegroet

als ik genoeg fondsen heb rijden deze treinen : reeks 59,51 type 202.020 AR43 en de onvergeteleke 64.169


En hoeveel honderden (of duizenden) euro's heb je daarvoor nodig????

En je weet ook dat er altijd mensen zijn die langs de lijn staan en foto's nemen zonder dat ze betaald hebben?

Ik denk niet dat er mensen zijn die rond de ?100 gaan betalen om enkele treinen te zien rijden.
Spoorse groeten
Dimitri

Michiel

Ruben,

als jij die treinen rijdend krijgt, en er een hoopje reclame bovenop gooit, dan zal je je publiek hebben. Daar zal je je geen zorgen over hoeven te maken.

Ik denk dat je eerste zorg is, hoe krijg ik dit alles ge?rganiseerd, en hoe krijg ik het gefinancierd. Je hoeft aan ons geen permissie te vragen.

Gewoon doen! Bel, schrijf, vergader... en zie tot hoever je je droom tot werkelijkheid kan omtoveren. Maar verwacht geen mirakels, want iedereen zal je boter bij de vis vragen, want daar buiten is het een bikkel-harde wereld.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)