Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 94

Gestart door doomslu, 08 juni 2010, 11:14:16 AM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dirkske

Dat ziet er weer netjes uit[:p]
Je eigen baan, je eigen wereldje!

Gerolf

Prachtig [8D] Dus vanaf morgen de brievenbus in de gaten houden [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Paulogic

Ik lig al in hinderlaag voor de postbode...

Ik lig midden van de straat laag op mijnen buik (ja t'is nen dikke) en ik hinder...: hinderlaag [:D][:D][:D]
mvg,
Paul(ogic)

conducteur

Buiten is het zo zomers niet, dus had nog niet aan het zomernummer gedacht, maar dat zal een mooie afwisseling worden met studeren[}:)]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

ERVIN

Kort getest , de I11 rijtuigen van LS , zijn die er dan al????[:0]

doomslu

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Kort getest , de I11 rijtuigen van LS , zijn die er dan al????[:0]

Getest is het laatste pre-productiemodel. Normaal liggen ze z??r binnenkort in de winkels.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Aangekomen [^]
De banen zijn duidelijk in vakantiestemming: allemaal buitenlands.
Catcott Burtle vind ik de mooiste [:p]
Qua praktijk ligt de nadruk op gebouwen en kunstwerken. Vooral het artikel over de blauwe steen (alweer erg lijvig) is voor mezelf interessant [8D]
Jacques' rivierbedding en het zelfbouw G-locje: zal ik zeker ook als eerste lezen [:)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pol

Doorgebladerd, goedgekeurd en ... meteen het abonnement voor nog eens twee jaar verlengd!
Leuke banen. Vooral dat Duitse baantje spreekt me wel tot de verbeelding ...[^]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Peter

Het nieuwe nummer lag vanmorgen toen ik thuiskwam op mij te wachten. Mijn echgenote had het gaan halen.
Na een paar uurtjes welverdiende slaap, kan ik het nu eens rustig doorbladeren en later eens grondig doorlezen.
Eerste indruk...zier er goed uit
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

Het stoort mij helemaal niet dat er bijna uitsluitend buitenlandse banen in staan , ze zijn allemaal van een hoog niveau , er zitten heel veel dingen in die we eveneens op " onze " banen kunnen gebruiken , dus deze extra dikke vakantie-editie is een topper!![;)]

En laat de reporters nu maar eens van een welverdiende vakantie genieten. Schol mannen.[:o)]

Kees-Jan

Hallo,

Stond er ook iets over Intermodellbau (Dortmund) in? Of is dat al aan de orde geweest in een afgelopen nummer?

Kees-Jan

stevend

Inderdaad dat stond in msm 93 (vorig nr), pagina's 70-71

Mvg Steven

pabe

Tof nummer...[:D]
Gecharmeerd door de verscheidenheid van de buitenlandse banen ! [:p]

grtz,  Paul

Michael

Vanochtend het zomernummer opgehaald, lekker dik, ga vanmiddag even rustig zitten en op mijn gemak doorbladeren, daarna van voor tot achter lezen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154