Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 40 verzonden...

Gestart door tonycabus, 10 augustus 2005, 17:00:25 PM

tonycabus

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

marimon

Wat zal lezen weer zalig zijn...[:p][:p][:p]

Groeten,
Marc
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

janjozef

vandaag op de post dat is vrijdag ten laatste in de bus
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Havoc

volgende week vrijdag als ge in Asse (en omstreken) woont.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Dat zal dinsdag worden, als ge in Luxemburg woont...

Het werd tijd hoor, we zijn al zo gewend aan de maandelijkse frequentie dat ik afkikverschijnselen vertoonde. [:D]

Kun je al een tipje van de sluier oplichten, Tony ? [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tonycabus

Door vakantie bij de uitgever is er deze maand helaas geen newsletter, dus... nee[:I]
Even korrigeren: de newsletter gaat maandag pas de deur uit, hij is immers vooral bestemd voor niet-abonn?s
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Gerolf

citaat:
Geplaatst door janjozef
vandaag op de post dat is vrijdag ten laatste in de bus

Ik kijk uit naar de postman! Ik kreeg trouwens ook al ontwenningsverschijnselen [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

een goede oplossing nummer 1 tot 38 herlezen, verbazend wat daar instaat dat ge ondertussen al waart vergeten. Zelfs zaken waar ge antwoordt op wou hebben.
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Aangekomen! Ik begin dadelijk te lezen!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

gelukzak, ik moet nog gans de dag werken
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dikken

hij is er al!

de mallen van de roco 59 beschadigd..... euh.... drogreden?

Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

Peter

Juist aangekomen. HOERA !!!
En ja, de Roco 59... ik zie die nieuwe firma echt geen geld steken in een (oud) model om de vormen terug in orde te krijgen. Zoals in dit nummer staat, ze gaan voor de HELFT van de verkoopcijfers en dus gaan ze enkel die dingen produceren die het meeste opbrengen, en ik vermoed dat onze Belgische modellen er qua verkoop niet voor in aanmerking komen. Spijtig...!!
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter

bartie

Ook nr40 in de bus gekregen en alvast even doorgebladerd. Hetgeen me al dadelijk opvalt dat KIS ook hier weer niets van zich laat horen. Ik hoop dan ook dat deze reeks in hetvolgende nummer voortgaat,om het opgewekte enthousiasme niet volledig te laten wegebben. Dit zou een spijtige zaak zijn.
Het is hier ondertussen aan het regenen gegaan, dus ga ik deze middag (met ne koude Duvel) mijn favoriete maandblad eens rustig helemaal doornemen.

Groeten Bart.

rgp

Dag,

Heb gebeld, morgen heb ik mijn 40.
Het niet verder verschijnen van KIS bijdragen is een MSM verschijnsel; in het verleden hebben ze bij de seupering van de reeks 18 er ook een aantal nummers niets overgezegd; of beloftes die dan ook niet komen of veel later, AM96.  Enfin er zal wel een uitleg voor zijn, maar klantvriendelijk is het niet (na een tijdsje zit je met veel halfafgewerkte items)
Dat van ROCO is voor de firma en voor ons modelbouwers wel positief. De helft van de verkoopcijfers betekent niet de helft winst of verlies, maar een beter resultaat.  Want al wat uitkwam op jaarbasis was niet te kopen (of ge moet schatrijk zijn), dus nu geen keuzes niet meer nodig omp financiele redenen.
Alleen nog hopen dat alles dan wel leverbaar is, zonder maanden te moeten wachten.

Roland

marctje

heb pas mijn abo betaald voor de eerste keer hoop dan ook dat ik morgen bij de gelukkige ben
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub