Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

blauwe 6005

Gestart door argilla, 04 juni 2010, 16:25:31 PM

argilla

#15
Gerolf, nagel op de kop maat  [;)][:D]

Kijk het is aan Paul zelf om dit te vertellen. Ik heb geen toelating  om dat in zijn plaats te doen.
Nogmaals vraag het aan Paul zelf. Ik wil enkel Paul helpen met de bedoeling hem oa. te bedanken voor de verleende hulp met de decoder.

Heeft iemand een probleem met een decoder kan je altijd contact opnemen met Paul, hij helpt U met plezier verder ![;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

INFO

#16
Gewoon in het openbaar vertellen, en anders er gewoon niet over beginnen. Dit lijken wel 3-railforum praktijken. BAH!!!!
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Gerolf

#17
Toch wel sterk dat iemand op de korrel genomen wordt omdat hij iets NIET zegt. Meestal gebeurt zoiets omdat iemand iets VERKEERDS zegt[:0]
Argilla heeft iets belooft aan Paulogic, en houdt zich daar aan. Van waar komen dan deze overtrokken reacties [?]
- gebrek aan geduld ?
- ongewenste verkiezingsuitslag in NL ?
- examenstress ?
- ... ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

patatje70

#18
jullie geduld zal beloond worden....geloof me
mvg Wim

INFO

#19
Gerolf,

Ik zal een poging doen om het je uit te leggen.
Het gaat er niet dat Paul iets via PM doet, het gaat erom dat argilla meld dat er iets via PM is opgelost en daarbij niet aangeeft wat die oplossing was. Daar gaf Klaas een reactie op en ik ook.

Teneerste zou het beter zijn om van die actie via PM helemaal geen melding te maken, door beide niet, dan gaan er ook nergens haren overeind staan, en wordt er ook niemand met een kluitje uit riet in gestuurd.

Ten tweede was het een algemene vraag waar een aantal partijen een suggestie in hebben gedaan, en die worden op deze manier in mijn ogen lelijk weggezet.

Dit heeft dus niets met de verkiezingen te maken, want die zijn perfect verlopen, van de grootste bak ellende zijn we af, volledig weggestemd. Dat de stemmen terecht gekomen zijn bij een andere partij, dat is wat minder, maar die partijleider is al aardig zijn geloofwaardigheid aan het ondermijnen, dus ook dat komt weer goed.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

eric

#20
das just Wim
En dat van die "bak ellende" is super leuk[:D][:D][:D]
Nu dus terug over naar de blauwe 60[;)]

Klaas Zondervan

#21
citaat:
Geplaatst door eric

Nu dus terug over naar de blauwe 60[;)]
Precies, daar zit ik dus nog op te wachten. Welke oplossing heeft Paul aangedragen voor het probleem met de decoder?
De "verrassing" die Paul ook nog heeft staat hier los van, dus daar moeten we het niet meer over hebben.

Gerolf

#22
OK, begrepen.
Argilla moet nog weten te zeggen hoe zijn probleem is opgelost om dit draadje te voltooien.
Marc, aan u het woord [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

argilla

#23
hoe het probleem is opgelost. Gewoon op aanraden van Paul testen uitgevoerd in een PM .

ter info aan INFO: PM zijn zuiver van forummer naar forummer. Daar heeft geen enkele andere persoon zaken mee. INFO ik lees uw PM ook niet  en heb er ook geen niets mee te maken.
Uw argumentatie is naar mijn mening zwak. Paulogic heet dat met PM naar mij toe opgelost punt uit.
Ik heb al meedere malen geschreven als je meer inlichtingen wenst staat Paullogic U graag te woord.
Ik ga er vanuit dat PM persoonlijk zijn . Misschien is het bij de noorderburen anders.
]Er zijn hier in dit forum meedere keren oplossingen gegeven per PM. Achteraf is het niet meer dan normaal dat je die "oplosser" openlijk bedankt voor de aangerijkte oplossingen Althans zo is mij vroeger geleerd op school en thuis. En ook op het forum zelf.
Trouwens dit gebeurt zelfs in de kranten en op TV ook.

Gerolf heeft gelijk Waarschijnlijk verkiezingskoorts en/of ongeduld.

Tenslotte heeft Paul me uitdrukkelijk gevraagd en ik wil zijn vertrouwen niet beschamen. Vraag het aan Paul zelf en die heeft een heel goede redenen omdat de vragen en die kent de admin hier ook.
De oplossing die Paul heeft gegeven hangt "nauw" hiermee samen ( met de oplossing bedoel ik)
Excuus maar een woord is een woord.

Verder sorry jongens.


Verder INFO, neem ik U niets kwalijk tenzij U voortdurende aanvallen op alles en iedereen.Door een misschien voor Noorderburen gebruikelijk taalgebruik. Dat is Uw goed recht. Ik voel me  door U in het belachelijke genomen . Precies of U bent alwetend ( of toch zo komt het bij mij over, door uw taalgebruik. Maar soit even goede vrienden[}:)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

patatje70

#24
ik zal even duidelijkhied scheppen.... Paullogic heeft een webshop en verkoopt ook dergelijke items
de etiquette en forumregels zeggen dat je zelf geen reclame mag maken
en daarom verliep alles via pm...dus echt geen geruzie waard

dus voor info contacteer paullogic zelf via pm
ik heb onlangs trouwens onlangs al een link gelegd naar de webshop ivm ecos2

mvg Wim

en nu terug ter zake.....[:)]

eric

#25
ik voel me steeds meer en meer Nederlander worden
ik hou hier voor de rest mijn mond, ga elders en op andere fora de nodige informatie halen en ik ben blijkbaar ook al niet meer alleen die dat doet


het stuk B versus NL steekt hier weer volop de kop op

Paulogic

#26
Kwestie van het euveltje te stoppen : on topic :

Hoe heb ik geholpen ??

Gevraagd om de aan de motordraadjes ofwel een multimeter te hangen
ofwel een lampje... (fietslamp of autolamp vanwege voltage)
Een lampje van een gewone zaklamp zou direct stuk gaan.
Als bij het gas geven de lamp brandt dan is de decoder ok.
Zoniet zoals al gemeld door een collegaforummakkerlezer
de eindtrap van de decoder stuk. En dit laatste bleek het geval.
Ik heb ook aangeboden om te testen via mijn decodertester wat
niet meer is dan een print met lichtjes, een motortje en een
luidsprekertje. Dit is gewoon makkelijker werken he...

admin : verwijder maar indien niet gepast ?
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

#27
citaat:
Geplaatst door Paulogic
admin : verwijder maar indien niet gepast ?
Ik zou niet weten waarom - we weten nu zeker dat de eindtrap naar de motor stuk was (zoals nogal wat posts geleden al gesuggereerd werd)
-> dus mensen die in de toekomst nog eens zo iets voor hebben, kunnen hier een oplossing vinden [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Klaas Zondervan

#28
citaat:
Geplaatst door argilla

ter info aan INFO: PM zijn zuiver van forummer naar forummer. Daar heeft geen enkele andere persoon zaken mee.
Dat is misschien zo voor zaken die niet met het forum te maken hebben. Maar als je op een forum een probleem voorlegt, dan is het wel zo netjes om de oplossing ook op helemaal het forum uit te werken.

Nu we eenmaal van Paul zelf weten hoe het is opgelost ben ik eigenlijk nog meer verwonderd. Moest daar nou zo geheimzinnig over worden gedaan? Bovendien was dit een test die INFO zelf ook heeft voorgesteld. Als je die test meteen had uitgevoerd had je helemaal niet via PM met Paul hoeven overleggen.

Kortom, een wonderlijke gang van zaken.

Johan 18

#29
Och classieke hebbedingetjes, op ieder forum terug te vinden.
Kan soms oplopende reacties teweegbrengen, bloeddruk stijgt, ge voelt het bloed tot achter uw oren plaatsnemen enz, uiteindelijk lost een simpel dingetje alles op.
Verwijtjes na een paar daagjes vergeten en verder maar.
Nog een dingetje gasten:
Wij spreken hier over PM etjes, laat ons galant zijn en op Nederlandse Forums van PB tjes praten.
Groetjes.
Johan 18