Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

L- rijtuigen Olaerts

Gestart door dieselfreak, 31 mei 2010, 21:45:27 PM

deurenkletser

Naar welke site van Olaerts surfen jullie eigenlijk. Ik zie nergens iets staan. Ik krijg enkel in't groot de aankondiging van NMBS Type 12 staan. Als ik de site open in google cache zie ik die aankondiging wel staan. Hoe kan dit eigenlijk?

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door C-rail

Op wat moet ik letten als ik de Tp. III's van Olaerts wil aanschaffen?
Geperforeerde bogies, kleurstelling,...

Ik zie niet direct het bos door de bomen met al die versies![:I]



Het meest zichtbare verschil is het dak, dat was in Tijdperk 3 zwart. Verder is de beschrifting ook anders.

@ deurenkletser: www.treinshopolaerts.be en dan zou het moeten lukken.
MC

conducteur

Het wordt wachten op een TPIII set voor mij...
Ik heb een enkele opmerking, Niet voor Guido Olaerts maar voor de Chinezen die ze moeten inpakken: Let op bij het uithalen van het isomo stukje in het midden: dat kan mogelijk voor schade hebben gezorgd in de fabriek. En bij het uithalen: drie woorden: WEES ZEER VOORZICHTIG. Ze zijn echt tot in de puntjes Haarfijn gedetailleerd...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Peter

Ik wacht met kopen tot die van Goover er zijn. Zoveel geduld heb ik nog wel.
Eerst vergelijken en dan pas kopen. Waarmee ik uiteraard niet wil insinueren wie de beste, de mooiste ....enz. enz.
Met vriendelijke groeten
Peter

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door Peter

Ik wacht met kopen tot die van Goover er zijn. Zoveel geduld heb ik nog wel.
Eerst vergelijken en dan pas kopen. Waarmee ik uiteraard niet wil insinueren wie de beste, de mooiste ....enz. enz.



Daar denk ik ook zo over. Moge de beste winnen. En ik wacht sowieso op de Tijdperk 3 uitvoering, deze versie is voor mij iets te modern.
MC

ronny-vdv

Kan er eens iemand mooie foto's maken en hier op het forum plaatsen ?

En voor diegenen die ze al hebben, hoe zijn de rijeigenschappen ?

Alvast dank.

ronny-vdv[:)][:)][:)][8)][8)]
Mvg,

ronny-vdv

doomslu

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Kan er eens iemand mooie foto's maken en hier op het forum plaatsen ?

En voor diegenen die ze al hebben, hoe zijn de rijeigenschappen ?

Alvast dank.

ronny-vdv[:)][:)][:)][8)][8)]

Wacht nog een week. [;)]
En de prijs is wel degelijk 195 euro voor een set van 5.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Wat ik op de foto's niet kan zien, zijn deze volledig ingericht of zijn deze rijtuigen leeg?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Wat ik op de foto's niet kan zien, zijn deze volledig ingericht of zijn deze rijtuigen leeg?

De inlichting is kompleet.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

Ik heb ze al vast gehad, ze zien er zeer knap uit, morgen heb ik de mijn,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Peter

Ik wacht met kopen tot die van Goover er zijn. Zoveel geduld heb ik nog wel.
Eerst vergelijken en dan pas kopen. Waarmee ik uiteraard niet wil insinueren wie de beste, de mooiste ....enz. enz.



Peter,

Ik heb al eens gedacht dat de beide producties wel eens in dezelfde fabriek zouden kunnen gemaakt zijn Dan zou het kunnen gebeuren dat ze sterk op elkaar lijken en dat de kwaliteit en de schildering nagenoeg dezelfde is. (Ik heb al horen fluisteren dat ze beiden bij Gala(ls) geproduceerd worden!)
Groeten diene andere Peter[;)]

Peter

Heb die van Olaerts bij Tu.. gezien en inderdaad, ze zijn zeer mooi en goed afgewerkt. Het wachten is nu op die van Goover en dan bij voorkeur in tijdperk III versie met zwart dak.
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Peter

Ik wacht met kopen tot die van Goover er zijn. Zoveel geduld heb ik nog wel.
Eerst vergelijken en dan pas kopen. Waarmee ik uiteraard niet wil insinueren wie de beste, de mooiste ....enz. enz.



Peter,

Ik heb al eens gedacht dat de beide producties wel eens in dezelfde fabriek zouden kunnen gemaakt zijn Dan zou het kunnen gebeuren dat ze sterk op elkaar lijken en dat de kwaliteit en de schildering nagenoeg dezelfde is. (Ik heb al horen fluisteren dat ze beiden bij Gala(ls) geproduceerd worden!)
Groeten diene andere Peter[;)]



Kreeg reactie uit onverwachte hoek, schijnbaar is hetgene wat ik hoorde achterklap! Waarvoor mijn excuses!
Groeten Peter[;)]

Sicco

Het is de laatste tijd wel een trend om te roepen dat alles bij Modern Gala wordt gemaakt [:D] [:D]