Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Lidl

Gestart door Peter, 31 mei 2010, 16:08:55 PM

Peter

Niet alleen komen er alsmaar nieuwe Lidl vestigingen bij (niet negatief bedoeld want wij gaan er ook regelmatig) maar nu rijdt hier in Antwerpen ook een Lidl tram rond, d.w.z. een tram helemaal geschilderd in Lidl reklame. Mooi is anders (smaken verschillen) maar ik geef toch de voorkeur aan de PCC 7001 die mooi gerestaureerd nog altijd dienst doet in de originele beige kleur met bruine lijn.

PS: heb zaterdag het model van de Antwerpse Hermelijntram van Jocadis/Ferivan in mijn handen gehouden. Mooi stuk voor 120 euro, maar heb het niet gekocht want ik zou niet weten waar het in te zetten.
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

Ergens hebt ge gelijk maar of dat nu lidl of een ander is, het is nooit knap, maar het gebeurd overal

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

conducteur

Hier aan de kust rijden er rond met de reclame: wie een banaan op straat gooit is een aap. (en die aap wordt dan natuurlijk vervangen door een foto van een aap met een banaan)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Peter

Niet alleen komen er alsmaar nieuwe Lidl vestigingen bij (niet negatief bedoeld want wij gaan er ook regelmatig) maar nu rijdt hier in Antwerpen ook een Lidl tram rond, d.w.z. een tram helemaal geschilderd in Lidl reklame. Mooi is anders (smaken verschillen) maar ik geef toch de voorkeur aan de PCC 7001 die mooi gerestaureerd nog altijd dienst doet in de originele beige kleur met bruine lijn.

PS: heb zaterdag het model van de Antwerpse Hermelijntram van Jocadis/Ferivan in mijn handen gehouden. Mooi stuk voor 120 euro, maar heb het niet gekocht want ik zou niet weten waar het in te zetten.




>>> dat moet dus zijn : helemaal beplakt met een zelfklever en niet geschilderd .
En ja ,die full size reklame op trams en bussen heeft wel iets,dat valt op nietwaar[;)]