Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Cabine 62

Gestart door chef garde, 26 mei 2010, 14:13:47 PM

chef garde

Iemand een idee hoe je, bij een diesel 62/63, die stuurpost en de raampjes eruitkrijgt??  Gene moyen bij mij, kvraag het liever dan de boel kapot te krijgen ...  alvast bedankt!

Michiel

Gezien de rubriek, verwacht je dat dit een meerjaren project wordt? [:o)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

chef garde

[:D]
Mezelf kennende wel eigenlijk.  Heb geregeld iets in mn hoofd, daarna beginnen en tijdje later verdwijnt het in de doos "verder af te werken" ...

chef garde

Cabine en raampjes eruit intussen ...

Paulogic

Er op gemept met een hamer makker ?
Ik heb anders nog een breekijzer zulle..[:D]
mvg,
Paul(ogic)

Johnnytrein

"Gene moyen bij mij" Op google gekeken en ik vind geen uitleg over deze zin.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

citaat:
Geplaatst door chef garde

Cabine en raampjes eruit intussen ...

Zeg eens hoe. Ik heb een tijdje geleden hetzelfde probleem gehad en de boel dan maar laten zitten...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

chef garde

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door chef garde

Cabine en raampjes eruit intussen ...

Zeg eens hoe. Ik heb een tijdje geleden hetzelfde probleem gehad en de boel dan maar laten zitten...

De stuurpost zit vast in de ramen, de ramen op hun beurt zitten vast in de kast.  Heb de kast op zn dak gelegd, daarna de stuurpost efkes naar achteren getrokken (stuurposten naar mekaar toetrekken in feite) en eraan gewikkeld tot die loskwam, daarna met een fijn mesje de ramen losgemaakt.  Eerst de zijramen losgeklikt, daarna de voorste ramen.  Enkel opletten, de voorste raampjes zijn beiden met een klein lipje in de kast geschoven.  Even naar achteren schuiven eerst, dan komen die makkelijk los.

chef garde

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

"Gene moyen bij mij" Op google gekeken en ik vind geen uitleg over deze zin.

Niet alles is op het net te vinden h?! [:)]

Michiel

citaat:
Geplaatst door chef garde

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

"Gene moyen bij mij" Op google gekeken en ik vind geen uitleg over deze zin.

Niet alles is op het net te vinden h?! [:)]


Maar toch bijna: "gene moyen" wordt hier verklaard [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)