Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Schaallat

Gestart door gardevil, 26 mei 2010, 13:35:33 PM

gardevil

Hoi medemodelspoorders,

vanmiddag had ik ff wat tijd zoek te maken, niet genoeg om aan de treinbaan verder te werken, maar genoeg om ff wat te lezen, dus nam ik uit mijn verzameldoos een oud nummer van MSM om eens te kijken of ik nog een leuk bouwprojectje kon vinden.

Het werd het nummer 3 (ja ik weet het, van alweer lang geleden) waarin een interessant artikel staat over een Belgisch baanwachtershuis.

Blijkt dat dit ook het nummer was waarbij de MSM HO schaallat zat. Nu is mijn schaallat intussen aan vervanging toe, en inmiddels 11 jaar oud, en ik dacht bij mezelf of het niet leuk zou zijn voor MSM om dit initiatief nog een te herhalen, een nieuwe versie van de schaallat bv. Het bespaart serieus wat omrekenwerk en het is handig in gebruik.

MSM denk er eens over na?

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Jurgen

Het mijne is nog 100% intact (op een beetje geelzucht na dan [:D]), maar ik heb er hier al vele gehoord die zeiden dat hun latje stuk was.

Misschien deze keer dan meteen een metalen latje? Dat zal volgens mij langer meegaan dan de plastic meetlat.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ToThePoint

De lat hier is niet vergeelt, versleten noch stuk.
Ik heb er gewoon geen.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

hobbyist

heb de mijne bij de vorige modelspoorbeurs in mechelen vervangen. Je kan ze aldaar kopen aan de balie van MSM magazine

Klaas Zondervan

Ik heb heel lang geleden eens een schaallat gekocht van Herkat/Faber-Castell.
Aan de ene kant een verdeling 1:87, de andere kant 1:160.
Geen idee of die nog steeds leverbaar zijn. Het artikelnummer wat er op staat is 1753c.

Gerolf

De mijne ligt hier nog, ik gebruik hem zelden dus in prima staat [:I]
Goed om weten dat hij op beurzen aan de MSM-stand te koop is.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky



ik gebruik een blad met vakken die een meter op een meter voorstellen.
geef me een seintje en ik stuur de pdf als je wenst.

janjozef

Ik her er ooit in kunstof gekocht in dortmund, voor nen appel en een ei, en kreeg nog een peer terug [:)],
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem