Antwerpen Noord Blok 9

Gestart door Binco, 09 mei 2010, 11:52:33 AM

Binco

Hallo,
Is het eigenlijk mogelijk om aan de plannen te geraken van dit gebouw?
Ik ben namelijk op zoek naar een uitdaging en ... :p:p
Ook ben ik opzoek naar een heleboel (detail)foto's!!
Ik weet wel dat er altijd mensen zullen zijn die dit te hoog gegrepen vinden voor mij daarom ook dat ik eerst de plannen eens wil bestuderen.
Het idee: het idee is afkomstig van een bezoek dat ik overlaatst heb kunnen maken dankzij een kennis die vroeger bij de spoorwegen heeft gewerkt. Ik vond het gebouw prachtig en een mooie sfeer uitstralen (;))
Het gebouw: imghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8b/Station_Antwerpen-Noord_Blok_9.jpg/img
foto afkomstig van wikipedia

Peter

#1
Stephen,

trek je stoute schoenen aan en ga het daar aan de verantwoordelijke vragen. Je kent het gezegde "een nee heb je, een ja kan je krijgen"

Heb dat ook gedaan met mijn projekt "Boom". Het is trouwens mijn ervaring dat er bij de NMBS veel vriendelijke en hulpvaardige mensen werken.
Voor de foto's: vraag toelating en neem zelf de foto's die je denkt nodig te hebben. In mijn geval waren dat er meer dan 100 en er komen er nog regelmatig bij.[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

Binco

#2
citaat:
Geplaatst door Peter

Stephen,

trek je stoute schoenen aan en ga het daar aan de verantwoordelijke vragen. Je kent het gezegde "een nee heb je, een ja kan je krijgen"

Heb dat ook gedaan met mijn projekt "Boom". Het is trouwens mijn ervaring dat er bij de NMBS veel vriendelijke en hulpvaardige mensen werken.
Voor de foto's: vraag toelating en neem zelf de foto's die je denkt nodig te hebben. In mijn geval waren dat er meer dan 100 en er komen er nog regelmatig bij.[:D][:D][:D]


Peter,
Zou dat ook gaan met een mailtje?
er loopt nu niet direct een tramverbinding daar in de buurt [;)] en ik weet ook niet wat hun reactie gaat zijn als er daar een jonge van 15 de plannen komt vragen van Blok 9  [xx(][xx(]

mark7758

#3
Gewoon mailen en vragen met wat je wilt en waarom je het wilt? Anders vraag je of je vader het mailt en dat jij mee mag gaan.
Als een volwassen het vraagt zijn ze meestal wel schappelijk.
Sterkte
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Binco

#4
citaat:
Geplaatst door mark7758

Gewoon mailen en vragen met wat je wilt en waarom je het wilt? Anders vraag je of je vader het mailt en dat jij mee mag gaan.
Als een volwassen het vraagt zijn ze meestal wel schappelijk.
Sterkte



En naar welk email adres moet dat dan gestuurd worden?
[;)]

mark7758

#5
http://www.infrabel.be/portal/page/portal/pgr_inf2_e_internet/contact

Ga hier maar eens kijken dan kom je een heel eind denk ik.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Binco

#6
citaat:
Geplaatst door mark7758

http://www.infrabel.be/portal/page/portal/pgr_inf2_e_internet/contact

Ga hier maar eens kijken dan kom je een heel eind denk ik.



Dankuwel[;)]

mark7758

#7
Niet U. Maar je. Ben pas 42.[^]
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Binco

#8
Ik heb eens de afstanden proberen berekenen via google earth.
Het zijn maar ruwe getallen maar hij zou NZ -> 42cm en OW -> 66cm worden.
Als je de parking er dan ook nog bijneemt wordt het ongeveer 1m?
[xx(][xx(]
Fameus blokske[:D]

itchy

#9
In Antwerpen Noord noemen ze deze Blok 9 wel eens 'de Mac Donalds'.
[8D]
Succes met de bouwwerken!
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Gerolf

#10
Ferm gebouw [:0] Succes met het na te bouwen [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

#11
Binco,

Ik raad je aan te telefoneren met de verantwoordelijke van het gebouw. Mijn ervaring is dat je veel meer succes hebt met een rechtstreeks contact dan met een mail.


Mvg

Koen
Nooit te oud om te leren

mark7758

#12
Mail hem dan even het telefoonnummer.[^] Ik heb het namelijk niet en vind het ook niet even op internet.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.