Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Compact spoorontwerp...

Gestart door Tiponi, 21 april 2010, 22:24:06 PM

Tiponi

citaat:
Geplaatst door conducteur

@Johan Poelmans
Kun je eens wat foto's plaatsen / doorsturen van jouw creatie?
rian_schaken
  • hotmail[dot]com


Ik ben er ook wel eens benieuwd naar [:)]

Johan Poelmans

Ik zal daar van de week eens werk van maken. maar het is nog steeds een work in progress, en ik werk redelijk traag, en ben een beginner ;) Maar rangeren is wel leuk :p


citaat:
Geplaatst door conducteur

@Johan Poelmans
Kun je eens wat foto's plaatsen / doorsturen van jouw creatie?
rian_schaken
  • hotmail[dot]com

 

Tiponi

Ondertussen heb ik eens tegoed nagedacht wat ik zou willen. Aangezien het station van Boom vlakbij ligt, lijkt dit station met bijbehorende rangeersporen wel interessant om trachten na te bouwen.
wss ga ik de brug (of toch een gedeelte ervan) over de Rupel erbij plaatsen zodat ik de oude verbinding tussen mechelen en antwerpen via willebroek in ere herstel...
Dus als basis begin ik met Boom station, om dan later als de plaats er is, uit te breiden naar Willebroek-station.
Ik ben nu alvast bezig met het verzamelen van de benodigde documentatie.

doomslu

citaat:
Geplaatst door Tiponi

Ondertussen heb ik eens tegoed nagedacht wat ik zou willen. Aangezien het station van Boom vlakbij ligt, lijkt dit station met bijbehorende rangeersporen wel interessant om trachten na te bouwen.
wss ga ik de brug (of toch een gedeelte ervan) over de Rupel erbij plaatsen zodat ik de oude verbinding tussen mechelen en antwerpen via willebroek in ere herstel...
Dus als basis begin ik met Boom station, om dan later als de plaats er is, uit te breiden naar Willebroek-station.
Ik ben nu alvast bezig met het verzamelen van de benodigde documentatie.

Lijkt me een goed idee. Kijk eens in MSM 28, daar staat een plan met Boom als inspiratiebron.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tiponi


Dan zal ik dat nummer eens nabestellen [;)]

Peter

Als je hulp nodig hebt met het station Boom:



En zo ver ben ik al geraakt

Met vriendelijke groeten
Peter

niko

als je nog zouw twijfelen kan je nog altijd op deze web site ee kijk je nemen en een besluit nemen als je nog twijfelt tussen diorama's of een vaste baan

http://www.mymocom.com

mvg Niko

Tiponi

Ondertussen weet 'k al wat ik wil op deze beperkte oppervlakte. Maar om meer te genieten van mijn sporen ben'k wel van plan om in enkele verdiepingen te werken met de hellingslussen. Nu enkel nog uittekenen en beginnen plaatsen ;-)