Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

eventjes voorstellen

Gestart door dedrummendemodelbouwer, 19 april 2010, 18:28:10 PM

dedrummendemodelbouwer

ik ben sinds gisteren lid van het modelspoorforum en hoop dat ik via deze weg nog veel kan bijleren.
Van mijn 17 levensjaren heb ik er al 10 aan de modelbouw gewijd. zoals het bij de meesten ging, heb ik voor sinterklaas een startset gekregen, en de daaropvolgende treinen en wagons die ik van mijn vader ( zijn oude fleishmann collectie).
Dezer dagen heb ik een N-spoor baan in een koffer, een marklin treintafel (bij de moeder) en een treintafel gebasseerd op een plan uit modelspoormagazine van de haven van Antwerpen.

Als ik eens een weekendje tijd heb durf ik ook al eens adere takken van de modelbouw beoefenen, zoals militaire modelbouw en vliegers (en 1 zeilschip waar ik al 3 jaar aan bouw;) )


buiten modelbouw heb ik nog 2 andere passies (maar niet zo groot als de modelbouw), namelijk sleutelen (en rijden) aan mijn lada niva en drummen.

P.S. ik weet het, ik ben een bezige jongen, maar mijn ouders zeggen beter dat dan heel de dag voor een Xbox of playstation zitten.

OMC

Wees welkom op dit forum!

Quote: "P.S. ik weet het, ik ben een bezige jongen, maar mijn ouders zeggen beter dat dan heel de dag voor een Xbox of playstation zitten."

Zeiden mijn ouders ook en ik heb tot nu toe nooit Xbox of playstation in huis gehad :D
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Tiponi

Welkom op het forum.
'k wou dat ik ook al zover stond als jij op modelbouwvlak, maar daarvoor zitten we hier e, om van elkaar te leren;-)
Veel plezier alvast met al je hobby's (vooral ook drummen ;-) )
Wat voor stel heb je als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Ik heb een Adams 3000 serie gehad met SABIAN symbalen en Cobra-Twin pedals

dedrummendemodelbouwer

ik heb een roland HD 1 en een Tama.

citaat:
Geplaatst door Tiponi

Welkom op het forum.
'k wou dat ik ook al zover stond als jij op modelbouwvlak, maar daarvoor zitten we hier e, om van elkaar te leren;-)
Veel plezier alvast met al je hobby's (vooral ook drummen ;-) )
Wat voor stel heb je als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Ik heb een Adams 3000 serie gehad met SABIAN symbalen en Cobra-Twin pedals


patatje70

welkom.....en je ouders hebben gelijk [:D]
mvg Wim

ToThePoint

Welkom euh ja die nicknaam he lol.
Het is wetenschappelijk bewezen dat creatief bezig zijn de beste remedie is tegen dimentie. Al kan ik me moeilijk voorstellen dat met 17 jaar daar al sprake van is.
Jong geleert is oud gedaan.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Jurgen

Welkom op het forum.

En ja, je ouders zijn wijze mensen.
Al kan dit forum ook enorm verslavend zijn hoor. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

Welkom, modelbouwer [8D]
Dat drummen en bouwen doe je niet tegelijk, vermoed ik [:D]
citaat:
Geplaatst door ToThePoint
Het is wetenschappelijk bewezen dat creatief bezig zijn de beste remedie is tegen dimentie.
Hhhm. Dimentie ken ik niet. Maar als je adviezen nodig hebt, ik help al bijna 25 jaar personen met dementie  ... [}:)] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Welkom Jarits,

Velen hier op het forum werden zoals jij vroeg gebeten door het virus. En velen werden onder invloed van romantiek en ouderschap verlost van de uiterlijke kenmerken van deze aandoening. Maar latent blijft het virus knagen, tot op een dag...

Ik hoop dat je nog lang mag doorgaan met modelspoorbouw en ons je kunsten laat zien. En anders... nooit wanhopen. Er komt wel een tijd! [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

edwintje

Beste[;)]

Vanharte welkom op ons forum,hier kom je alles te weten over het modelspoor.Enkele jaren geleden was ik ook bezig in de militaire modelbouw,hier maakte ik op op schaal 1/35ste diorama's van de landing van normandie,zowel van geallieerde kant als van duitse kant.
Bon,ik wens je veel sucses op ons forum.

Met vriendelijke spoorse groeten Detlev en Edwin.

Mattias

citaat:
Geplaatst door Gerolf
citaat:
Geplaatst door ToThePoint
Het is wetenschappelijk bewezen dat creatief bezig zijn de beste remedie is tegen dimentie.
Hhhm. Dimentie ken ik niet. Maar als je adviezen nodig hebt, ik help al bijna 25 jaar personen met dementie  ... [}:)] [;)]



Ja lap, het begint al... [:D]
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Eres

Goedenavond

Welkom op dit forum en wens je veel plezier. Hulp zal je zondermeer van vele experts op dit forum krijgen.

Nogmaals welkom

Wim