Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

...ooit was ik Saraan!

Gestart door Michiel, 08 april 2010, 11:19:58 AM

Michiel

Hallo Medespoorders,

ooit was ik Saraan, jullie weten wel... "was hij nu een modelbaan? Nee, dat was zijn naam, ... of toch niet. Het was de naam van zijn baan! ... Dacht ik... of vergis ik me?..." :D

Kortom, ik ben Michiel. Mijn vorige instapbaan heette Saraan, maar is nu heen. Ik hoop nog lang door te kunnen gaan met modelspoorbouw, maar dan onder mijn eigen naam: Michiel.
En mijn eerste uitdaging heeft iets te maken met het thema Brussel-Noord anno 1920, maar ook dat is al geweten! Binnenkort begin ik met 1 plank, de rest volgt dan wel, zeker? ^

groetjes,
Michiel
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ToThePoint

Hoi Michiel welcome back.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Paulogic

Michiel,...
succes met het volgende project enne toon maar uw
evolutie in bouw. Dit interesseert meer dan een, of zelfs allen
op dit forum.

Spoor maar door...[;)]
mvg,
Paul(ogic)

edwintje

Beste Michiel[;)]

Een nieuw project,een nieuwe uitdaging,ga er voor en verras ons met mooie foto's,en vele tips,het wordt weer een draadje om op te volgen.
Verder wensen we je veel sucses en veel treingenot met het nieuwe project.


Met vriendelijke spoorse groeten Detlev en Edwin[;)]

Gerolf

Niet echt een nieuw lid, maar een soort van hergeboorte. Goed dat de verwarring er uit is [^]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

jeroen

Succes met je nieuwe thema !

janjozef

Hopelijk veranderd hij niet te dikwijls van baan [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

conducteur

Ik vond Saraan toch beter klinken.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Michiel

@Rian, ik ben het een beetje met je eens, Saraan was herkenbaarder. Maar ik kan me niet steeds naar mijn creatie noemen. Dan zou ik nu FBN1920 moeten heten?... nnneeiih! [:D] Michiel is handiger...

@Jan, ik hoop de volgende 20 jaar of meer met volle teugen te kunnen genieten van 1 project... Als alles goed gaat, zal ik dus niet te snel weer van baan veranderen. [;)] En dan nog, dan blijf ik gewoon Michiel! [:D]

@iedereen, hartelijk dank voor jullie warm welkom! Ik voel me meteen thuis! [:D]

groetjes,
Michiel
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ERVIN

Ook hier in Mol van harte succes gewenst h? Michiel , je kan eindelijk aan je grote droom beginnen , geniet ervan collega.[;)]

marc goovaerts

The artist formerly known as...
Ik hoop dat je toch je 'Saraan'-website blijft bijwerken, Michiel. Je lijst met Belgisch materieel in N is een grote hulp.

Michiel

Hoi Marc,

de website van Saraan zal nog lang in de ether blijven. Maar er zal natuurlijk niet veel nieuws te vertellen zijn. En de lijst van N-modellen zal steeds beschikbaar blijven, ongeacht de toekomst van de website Saraan. Mogelijk ga ik de lijst nog aanvulen met een nieuw onderdeel: ombouwmodellen, maar dat is iest voor later.

groetjes,
Michiel
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ToThePoint

Super Michiel dat je de lijst van modellen on-air laat. Het is ook toepasbaar op HO he. De verschillen bij type 81 zijn weer niet duidelijk in het verwarde hoofd hier. Zijn de drijfstangen nu zwart of rood ingelegt ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Michiel

De inleg van de drijfstangen in de NMBS-huisstijl zijn rood. [;)] En ik denk dat de H0 lijst van Belgische modellen het 10-voud is van de N-schaal lijst. [:0][:D] Maar men kan er toch wel inspiratie in vinden, denk ik.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)