Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

ESU BR 215

Gestart door B-Cargo, 22 maart 2010, 22:37:44 PM

B-Cargo

hallo,

ESU heeft een loc ontwikkeld (of laten ontwikkelen) waarmee ze nog een stapje verdergaan in het gebruik van decoders in een loc. Vooral de dubbele speaker in de loc en de dieseluitlaat met rookfunctie is prachtig. Blijkbaar wordt de rook bij elke opschakelstand uit de uitlaat gestuwd!
Heeft er hier op het forum iemand nog bijkomende info over dit project? (buiten wat ESU hierover op zijn site heeft gezet)

groetjes,

eric

ai, dat is nog ietsiepietse te pril om de pro's en contra's te vergelijken.
Maar het ziet er in alle geval veel belovend uit voor de toekomst.

doomslu

Ik heb de demo gezien in N?rnberg en het ziet er inderdaad veelbelovend uit.

De rook is een leuk gadget, maar ik denk dat de fun er snel af is als je overal een smeerboel krijgt. Dat is net zo met stoomlocs met rook, uiteraard. Ik heb hier echter geen ervaring mee.

Wat ik wel goed gevonden vond is het geluid. Zo knarsen de wielen in de bochten en krijg je het typische gedender over wissels.

Of dit alles zijn prijs waard is laat ik aan iedereen individueel over. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

wisselstromer

ik heb de lok ook in nurnberggezien en ik vond dat er toch nog wat werk aan was
de sound was idd zeer goed maar als de lok optrok was het net een stoomlok, de rookuitspuw was nog niet dat
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

LokSound


B-Cargo

en in welke prijscategorie situeert de loc zich?? [:)]

ERVIN

citaat:
Geplaatst door B-Cargo

en in welke prijscategorie situeert de loc zich?? [:)]



Ja had ik ook graag even willen weten , want zo'n beige loc staat mij wel aan , ook als je in bovenstaande post leest wat de eigenschappen van de sound-versie zoal zijn.[:p]