Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

reeks 13

Gestart door dikken, 21 november 2004, 23:44:56 PM

dikken

NIeuwe info:

LS models brengt volgend jaar reeks 13(nmbs) zowel voor gelijk als wisselstroom/analoog/digitaal op de markt!
( nr 1330FRK en 1357 FRK)
greeeetz, Bart
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

loco

#1
Misschien is het nieuwe en aangepaste info, maar tijdens de expo in de Nekkerhal heeft Dani?l Piron van LMS nog gezegd dat het model nog voor dit jaar in december zou zijn. Wie weet meer?
Loco

__________________________

www.de-pijl.be : met ondermeer recent nieuws uit het grootbedrijf en modelbouw

rgp

#2
Wel volgens JOCADIS is de uitlevering gepland voor februari ('t zal tijd worden)

Roland

n/a

#3
Hallo

Zou iemand reeds een idee hebben van de prijs?

Groeten

Anthony Sandra

rgp

#4
Dag,

de prijs voor de gelijkstroom (analoog ?) zou 185 euro bedragen.

Roland

n/a

#5
Hallo HO-NMBS'ers,

Vrijdag 22/4/05 gehoord bij Jocadis in Edingen: in de loop van deze week (25 tot 29 april) zou LS-Models een eerste model van hun lok reeks 13 binnenbrengen om al eens te laten bekijken !
Allen daarheen zou ik zeggen ! (en neen, ik ben niet Andr? zelf !)
[:D]

Gerry

#6
Dat ziet er alvast zeker niet slecht uit [:)] Bij deze is de HLE13 in model geen sprookje meer [:D][;)]

BD1701

#7
Ik ben net ook even gaan kijken op de site van LS-Models, en het prototype ziet er inderdaad al schitterend uit, nog enkele (kleine) details moeten er aan toegevoegd worden, en dan zal de type 13 eindelijk klaar zijn voor productie in model, dus nog even geduld, en we kunnen deze nieuwe trekkracht zien rijden op de modelbaan.
 

Peter

#8
Ben net even gaan kijken op de LS website en daar staat tot mijn verbazing Levering eind tweede trimester DUS...!!!
Laat ons hopen dat het waar is.
Het model ziet er in elk geval al heel goed uit, ook al is het nog niet kompleet.
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

#9
Einde 2de trimester wordt de uitlevering gedaan, maar daarom zijn de modellen nog niet in de winkel h?.
September of oktober zullen ze volgens mij in de winkels liggen. Als de uitlevering eind augustus ook echt gebeurd natuurlijk.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

M4m

#10
Mooi, zeer mooi. Prachtig gedetailleerd op het eerste zicht
Nog wel even afwachten hoe de rijeigenschappen gaan zijn.
Ja een dubbeltraktie voor een goederen trein zal wel wat kracht hebben maar een stuk of 10 I11'n door 1 type 13 [?]
Laat ons hopen dat we allen zeer tevreden mogen zijn.

[:)]
Tony: "Awel Peter, je kiekt zo rare. Wa schilt er?"

Peter: " 'k Hen juuste e boekstje gelezen met e gheel triestig ende".

Tony: "En waffer boekstjie is da?"

Peter: "Min spoarboeksje".
[:D]
Spoorse groeten, Peter

Jurgen

#11
Even misrekend. [:o)]
Een trimester zijn 3 maanden, dus eind juni worden de modellen uitgeleverd. Deze zomer al kunnen we dus allen als gekken naar de winkel hollen. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

#12
Volgens de website van De Pijl wordt de uitlevering al naar eind juli verschoven.
Begint al goed zou'k zeggen. Maar langs de andere kant, we kunnen weer wat langer sparen. [8D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

locomotion

#13
Dat wachten vind ik niet zo erg. Zeker niet wanneer dit noodzakelijk zou zijn om werkelijkheidsgetrouwe panto's te laten ontwikkelen. Heeft iemand trouwens al een idee wat deze loc gaat kosten? Dan kan ik alvast beginnen sparen.

ronny-vdv

#14
Jongens en meisjes,

Nog een aantal foto's gevonden van het prototype van onze trees.




Mvg,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv