Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

De Gotischeboog is nieuw: ik stel mij voor.

Gestart door Gotischeboog, 19 maart 2010, 11:39:22 AM

Gotischeboog

Laat ik mij even voorstellen: De "GOTISCHEBOOG" is een creatie van mij, Ad uit Wemeldinge. Ik bouw al jaren aan de midden-nederlandse "OOSTERSPOORWEG" Hilversum-Utrecht in H0 op basis van het "NORDMODUL". De spoorverbinding kenmerkt zich door het gebruik van prachtige betonnen bovenleidingportalen in de vorm van een gotische spitsboog.  Het traject is op dit moment museaal door de unieke constructie van de portalen. Overigens het "NORDMODUL " is een idee van de MEC Barsinghausen(Dld).

Het moduletraject is gesitueerd in tijdperk IVb / Va.
De Gotischeboog is aangesloten bij de Nederlandse Modelspoor Federatie.

Ik verheug mij erop de komende tijd veel tips en oplossingen te kunnen vinden op dit forum.

Gegroet, Ad. Beslist eens kijken op: www.gotischeboog.com

railman56

#1
welkom op het forum Ad
over die gotische boog heb ik al eens een artikel gelezen
inderdaad een specialleke
veel plezier in ons midden
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Gerolf

#2
Welkom, Ad. Mooie website trouwens.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

edwintje

#3
Beste Ad[;)]

Welkom op ons forum,toffe website,mooie modulebaan,geeft toch een speciaal zicht op de baan met die gotische bogen,knap gedaan.


Met vriendelijke spoorse groeten Detlev en Edwin[;)]

cyberbeast

#4
Hallo Ad. Welkom!
De baan ziet er in ieder geval goed uit. Leuk dat je Marklin gebruikt.
 

centauri167

#5
He Ad, welkom hier.
Een leuke site met prachtige foto's van je baan.
Als ik dat allemaal zo bekijk denk ik dat velen hier eerder van jou zullen leren dan omgekeerd. Echt een prachtbaan!

Gotischeboog

#6
Allen hartelijk dank voor het vriendelijke welkom op dit forum. Ik ben bij het voorstellen vergeten te vermelden dat ik al jaren trouw lezer ben Modelspoor Magazine, en vanaf 1 januari j.l. abonnee. Modelspoor Magazine is voor mij een hobbytijdschrift dat geheel aan mijn wensen voldoet. Weinig reclame en zeer veel info over modelspoor en modelbouw met een snufje grootbedrijf. Houden zo!
Gegroet, Ad. Beslist eens kijken op: www.gotischeboog.com

Metpetergaathetbeter

#7
Ad, Welkom op het forum,leuke website,hopen nog veel van je te horen!
Groeten Peter[;)]

PS misschien eens het berichtje in de babbelhoek lezen aan onze Nederlandse forumledenen en misschien eens een reactietje[;)]

janjozef

#8
Welkom Ad en inderdaad een mooie website. Knap baantje ook, alleen is het iets te proper,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem