MSM 91 - Van T3 naar 59 - ook in N ?

Gestart door swa, 15 maart 2010, 10:47:47 AM

marc goovaerts

Dat Aldi-toestelletje is inderdaad niet slecht. Zelf al haarscherpe foto's mee kunnen maken van een N-Rolls Royce-ke (Wiking).
Natuurlijk wel met statief en uitgestelde sluiter, om bibbers te voorkomen.

Driesel


Michiel,


Als N-spoorder wil ik ook wel mijn steentje bijdragen tot het leveren van foto's van modern Belgisch materiaal in N. Naast kant-en-klare modellen, beschik ik ook over enkele verbelgischte exemplaren.

Hierbij alvast een overzichtsfoto:




Groeten,

Dries


Roderik

Hier zijn de mijne.

Sommige omgeschilderd, andere weer omgebouwd of enkele zelfbouw.













Always be modelling!

Michiel

Hallo Dries en Roderik,

Dat zijn indrukwekkende verzamelingen! Ik denk dat we voor het deel 3 van het artikel over Belgische N-modelen eens zullen moeten samenkomen. Dat deel (als het er ooit van komt) zou gaan over potentiele N-schaal modellen die kandidaat zijn om verBelgischt te kunnen worden. Nu, zover is het nog niet. Ik probeer nu deel 1 af te ronden betreffende kant-en-klare Belgische modellen. Maar ik voel iets in de lucht hangen. [:D]

groetjes,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

swa

Ja Michiel, ge ziet het h?! Er zitten er nog op vinkenslag om in uw geplande "deel 3" uit te pakken met de omgebouwde/ombouwbare modellen. Het wordt gas geven!
Laten we deel 1 maar eens vlug afwerken, want het vervolg staat al te dringen. MSM kan een paar n-bijdragen verwachten de komende tijd...

marc goovaerts

Awel, nog eentje in de pijplijn... Sinds een twee jaar spoor ik e-bay af naar Belgische modellen in N en hou nauwgezet de resultaten bij. Doomslu had me al gecontacteerd om hier een artikeltje uit te distilleren, maar vier onverwachte operaties sinds kerstmis hebben dat (voorlopig ?) in het water doen vallen.
Maar we doen dapper voort...

mahtoska1

Veel ZucceZ met de N-artikels voor MSM


Beste Z groeten,

Pieter