Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Tip: TAMS LDW-1 decoder programmeren met MoSta

Gestart door Steven86, 18 juli 2005, 20:54:16 PM

Steven86

Voor diegenen die met TAMS LDW-1 decoders en Mobile Station werken en er tot nu toe niet in slagen die met de Mobile Station succesvol te programmeren: het is mij eindelijk gelukt.

Ik heb even de procedure beschreven, voor het geval collega modelspoorders nog naar deze informatie op zoek zijn:

http://users.telenet.be/musena/tips.htm#LDW1_MS

Succes!

argilla

#1
lijkt me alleen voor marklinisten zo ??
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

tonycabus

#2
Puur Motorola-formaat, Maarekske!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Steven86

#3
citaat:
Geplaatst door argilla

lijkt me alleen voor marklinisten zo ??



Natuurlijk, argilla. Een Mobile Station is immers M?rklin. Maar die M?rklinisten hebben ook recht op informatie nietwaar ;-)

Een Trix Mobile Station heb ik niet, dus daar kan ik niemand mee helpen.

En mijn Intellibox is nu al 6 maand in herstelling, dus daar kan ik ook niets mee. Een superieur product met een inferieure service [;)]

laurens66

#4
maar dat mobile station wil wel kapot het Steven [:(]

Steven86

#5
Jazeker [:)], Laurens (brief is onderweg, BTW). Maar dat MoSta kost slechts 20 EUR (eBay), die IB kost 450 EUR. De Mobile Station pretendeert tenminste geen Profi-Ger?t te zijn. Op de eerlijkheidsschaal, scoort het dan hoger.

Eerlijk gezegd, als je ziet wat de fabrikanten vragen voor die dingen vind ik de service om te huilen. Ik had vorig jaar een loc van M?rklin, 4 maand onderweg in herstelling voor een Telex. Ik dacht dat dat een dieptepunt was, maar nee hoor. Bij Uhlenbrock doen ze het nog beter.

Twee uitzonderingen naar mijn ervaring (gelukkig maar), TSD in Brugge en Kersten Tams in Duitsland. Staan op eenzame hoogte wat service betreft.