MSM 91

Gestart door doomslu, 09 maart 2010, 21:53:03 PM

Alain

Heb de foto erbij genomen en eens gekeken. Bedankt voor de info.

Altijd interessant voor een volgende meeting, misschien komen we elkaar ooit tegen.[;)]

Roderik

Ik verschoot vooral van de nieuwe website...
Mooi, mooi, mooi...

Ik heb geen abonnement meer maar als trouwe lezer heb ik weer een reden om tot bij Jocadis te gaan...[:D]
Always be modelling!

D_Loc

Bij mij lag hij vandaag in de brievenbus en ik heb genoten van het artikel over Kautenbach anno 1985[:p]. Het diorama "Rust... Roest" sprak mij ook erg aan. De rest van dit nummer zal ik pas in de loop van komende week doorlezen aangezien ik zelf ook nog een blad moet afronden.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

modeltreinbart

Ik heb hem gisteren gaan halen en eens doorbladerd het was weer eens de moeite. Nu de artikels nog eens grondig doornemen in de komende week.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Pol

Mijns inziens is dit weer ??n van de betere nummers met voor elk wat wils: wat digitaal, wat creatief, een paar voorbeeldjes en plannetjes, ... Schitterend. Ik heb hem helaas weeral helemaal uit! [:(] 't Zal weer lang wachten worden tot volgende maand! Dju![:D]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

doomslu

citaat:
Geplaatst door Pol

... Ik heb hem helaas weeral helemaal uit! [:(] 't Zal weer lang wachten worden tot volgende maand! Dju![:D]

Weet je Pol, een aantal jaren terug dacht ik er net zo over, maar nu vind ik die maanden nogal aan de korte kant. [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterC

Vandaag eens binnengesprongen in de Carrefour en MSM91 samen met Art Of Modelling 9 aangeschaft en weer heel wat interessante lectuur bij!
Beiden even doorgenomen en op het eerste zicht heel interessant!
Groetjes, Peter


doomslu

citaat:
Geplaatst door PeterC

Vandaag eens binnengesprongen in de Carrefour en MSM91 samen met Art Of Modelling 9 aangeschaft en weer heel wat interessante lectuur bij!
Beiden even doorgenomen en op het eerste zicht heel interessant!

Heb vandaag Art of Modelling ook ontvangen. Ziet er weer goed uit. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Ik heb hem intussen deels uitgelezen.

Mijn mening:
Kautenbach: Prachtige baan, vooral de twee vergelijkende foto's zeggen veel [:0]
Type 36: Leuk als achtergrondinfo (ik heb een Jocadis [;)])
Plan "tussen de oevers": zitten mooie vondsten in, maar hoe geraak je "in" de baan? Een "duck-under" is niet zo handig (kans op hoodpijn [B)])
Quartier: Leek even d?j?-vue, maar het samenplaatsen van gebouwen is een leuk thema, en alweer goed verteld.
Van T3 naar 59: Ferm - ik kijk uit naar het vervolg [:p]
Bovenleiding: De isolatoren vind ik wat minder geslaagd, maar de rest lijkt prima [8D]
Viessmann Commander: Waarschijnlijk erg interessant voor anderen [:I]
Gasbrander: Hmm ... solderen [^]. E?n bedenking: om platen aan elkaar te solderen is een WSA waarschijnlijk v??l handiger. [;)]
Tramways: Erg mooi gebouwd, maar alles lijkt zo nieuw ...
Voertuigen op 1/32: mits wat moeite ongetwijfeld ook in H0. Prachtig [:p]
Rust-Roest: erg mooi verweerd, vooral die ruitjes. Het platte dak is volgens de foto nog wat "clean", en de zadeldaken zou ik met een warmtebron nog wat laten doorzakken.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Persoonlijk vind het weer een schiterend nummer, en chappeau voor de redakteurs want om elke maand een blad te vullen met aantrekkelijke artikelen is niet simpel [;)]
Maak maar eens een clubbladje en je weet hoe laat het is....