Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Sporenplannen geheel Belgi

Gestart door n/a, 04 maart 2010, 21:04:39 PM

n/a

Vaak genoeg heb ik (ook op diverse fora's) gemerkt dat voor het Belgische weinig tot geen (online) sporenplaninfo voorhanden was. Vanaf heden is hier wat verandering in gekomen.
In het geheim heb ik er de afgelopen maanden aan gewerkt. Sinds enkele dagen geleden staat op sporenplan.nl: sporenplannen van geheel Belgi?! Van Li?ge tot Antwerpse haven.
Er kan nog enkel klein foutje in zitten dus schroom niet om te reageren bij wijzigingen of correcties!

Ik hoop dat jullie er veel plezier aan beleven bij het plannen van de modelspoorbaan!

Michiel

Ongelooflijk, wat een monikkenwerk is dat geweest!!! Voor wie dat heeft gedaan, mijn diep respect! Ik denk dat er velen hier hun hart kunnen ophalen. En nu, wie staat er op om dit in schaal 1/xxxx na te bouwen? [:D][:D][:D][:D]

groetjes,

P.S. Eigenbrakel station is ondertussen weer wat vereenvoudigd ten opzicht van het plan van 2009. De kopspoortjes zijn verdwenen. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

gardevil

Heb de link meteen bij mijn favorieten gezet. Nice !!!!!
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Paulogic

Dank U !
Heel interessant en heel veel mooi werk.
mvg,
Paul(ogic)

Stoiycas

hoi spoorwegnet vrienden,

Ik heb ook en paar kaarten van het volledige spoorwegnet van de NMBS, je kan ze gewoon van hun webstek van de NMBS downloaden.
Als je in geeft www.nmbsspoorwegnet.be en je klik wat door kom je gewoon op alle spoorwegnetten van Belgi?.
Stoiycas

PS: IK ga ze op mijn webstek zetten en hoop deze nog deze week op het net te zetten onder www.FMRRC.net
 

Michiel

Hoi Stoiycas,

de beide urls blijken niet te werken. Kan je dat nog eens nakijken?

groetjes,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

De site is al langer een favoriet voor velen onder ons.
Hartelijk dank voor de informatie! [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Inderdaad Stoiycas uw links werken niet
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

gilles

wow heb jij dat allemaal gedaan nice werk



citaat:
Geplaatst door SporenplanOnline

Vaak genoeg heb ik (ook op diverse fora's) gemerkt dat voor het Belgische weinig tot geen (online) sporenplaninfo voorhanden was. Vanaf heden is hier wat verandering in gekomen.
In het geheim heb ik er de afgelopen maanden aan gewerkt. Sinds enkele dagen geleden staat op sporenplan.nl: sporenplannen van geheel Belgi?! Van Li?ge tot Antwerpse haven.
Er kan nog enkel klein foutje in zitten dus schroom niet om te reageren bij wijzigingen of correcties!

Ik hoop dat jullie er veel plezier aan beleven bij het plannen van de modelspoorbaan!