winkels

Gestart door Eres, 04 maart 2010, 20:01:31 PM

Eres

Dankzij een tip van een van de leden ben ik vanmiddag in Losheim geweest. Een aanrader voor iemand die toevallig hier ene keer is. Ik ga daar binnenkort weer terug om enkele zaken aan te schaffen

Misschien is het leuk om een aparte rubriek te maken voor winkels zodat men kanw elke winkels er kunne zijn in je regio. Niet met kritiek wat wel en niet goed is maar gewoon om wat meer adressen te geven aan mensen die zoals ik op zoek zijn.  

Ik ben jaren lang een modelbouwer geweest en in feite nog een beetje en op dat forum gaf men alle winkels aan elkaar door zonder reklame of negatieve zaken te vermelden.

Groetjes

Wim

Gerolf

Een rubriek "winkels" zou al te snel uitmonden in (positieve of negatieve) "reclame". Jouw berichtje was ook wat te positief geformuleerd om neutraal te kunnen noemen, en heb ik wat aangepast.
De "punt"-knop op je toestenbord lijkt niet te werken, dus heb ik je bericht wat verder aangepast [;)]

Een louter informatieve lijst met winkels vind je bij de links.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ysbeer

Zo iets is er op dit forum.
Maar hoe vind je dat weer terug.?????????
Ik hoop dat er een beter oplossing voor dat zoeken komt,dus niet via de zoek hier rechts boven want die blokkeert het hele forum

Meerdere onderwerpen staan er nu waar van dan iemand na 5 maanden het wiel opnieuw uitvind en hup dan heb je er twee.
V.B is onze banen
wim

Gerolf

Het beste alternatief voor de h??l gebrekkige zoekfunctie is een externe zoekmachine. Ook dat is al meerdere keren verteld [;)]
bvb met Google en dan "site:www.modelspoormagazine.be/newforum (uw zoektermen)"
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Johnnytrein

Op het 3 railforum heeft iemand de moeite genomen om op zijn site een groot deel van de Belgische, Nederlandse en Duitse winkels in Google earth te zetten dus zoek daat maar even .
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about