ClassiX - NMBS M6 rijtuigen

Gestart door itchy, 27 februari 2010, 00:26:07 AM

doomslu

Aangezien MSM 105 vandaag in de winkels ligt was het te laat voor een test. Dus wordt het 26 augustus...
Ze zijn onderweg naar mij voor de test. Even geduld dus.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door doomslu

Aangezien MSM 105 vandaag in de winkels ligt was het te laat voor een test. Dus wordt het 26 augustus...
Ze zijn onderweg naar mij voor de test. Even geduld dus.

Was de abbonnees niet beloofd dat ze steeds hun nr. zouden ontvangen voor die in de winkel verkrijgbaar is ?
Momenteel moet bij mij postbode nog komen zodoende kan ik nu nog niet zeggen of ik hem vandaag zal ontvangen !

Groeten Peter[;)]

doomslu

Ik geloof dat de verzending naar de abonnees op dinsdag gebeurd is. Je mag dus redelijkerwijze verwachten dat het nummer gisteren in de bus stak...

dgrr57

citaat:
Geplaatst door doomslu

Ik geloof dat de verzending naar de abonnees op dinsdag gebeurd is. Je mag dus redelijkerwijze verwachten dat het nummer gisteren in de bus stak...

Dit was dus vandaag, voor mij [;)]

Peter

En vandaag al in de krantewinkel[:)]
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

En ik mag er morgen om in het postkantoor[:(!].
Ik doe die postbode nog eens iets [xx(].
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ToThePoint

Heb vandaag de M6 in handen gehad.
Schoon marchandise, maar heb precies bemerkt dat de bogie's in kortere bochten tegen de kast komen waardoor de bogie blokkeert en de zaak gaat ontsporen.
Op een stuk spoor heb ik ze niet gezet.
Heeft er al iemand ervaring mee ?
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

dgrr57

citaat:
Geplaatst door ToThePoint

Heb vandaag de M6 in handen gehad.
Schoon marchandise, maar heb precies bemerkt dat de bogie's in kortere bochten tegen de kast komen waardoor de bogie blokkeert en de zaak gaat ontsporen.
Op een stuk spoor heb ik ze niet gezet.
Heeft er al iemand ervaring mee ?

Je zet ze niet op een stuk spoor maar je weet dat de bogies gaan blokkeren [?][?][?]

hapkin

Is er iemand die deze rijtuigen heeft gekocht ?
Hoe zien ze er in het echt uit ?
En het belangrijkste hoe rijden ze ?

mvg Steve

ERVIN

Ja , ik ben ook in blijde verwachting tot wanneer iemand hier zijn bevindingen even plaatst.

hapkin

Ik zou zeggen laat die foto's en filmpjes maar komen.

Mvg Steve

janjozef

Blijkbaar heeft niemand ze gekocht wanr er komt geen reactie. Aangezien TP III rijd koop ik ze ook niet

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

itchy

kijk hier eens http://www.trainminiaturemagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=5418&whichpage=9
citaat:
Geplaatst door hapkin

Ik zou zeggen laat die foto's en filmpjes maar komen.

Mvg Steve

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

doomslu

Ik zal jullie wellicht mijn eerste impressies over enkele dagen kunnen geven. Even geduld aub. (In mijn jeugd, was dat laatste zinnetje de favoriet van de toenmalige BRT [:D])

hapkin

Heeft dan niemand die hier op het forum zit deze rijtuigen gekocht ? Dat kan ik toch echt niet geloven, of toch ? [:0]

mvg Steve