ClassiX - NMBS M6 rijtuigen

Gestart door itchy, 27 februari 2010, 00:26:07 AM

stefan

@ rixke waarom heb je ze niet gewoon verkocht dan :p

bollen neus

Helemaal niet waarde naamgenoot, welkom in de club waar een gezonde hoek vanaf is. Verder is daar niets mis mee, jij doet er tenminste dan nog iets nuttigs mee en zonde van al die mensen die dit niet vinden. Jij doet ermee wat je wil voor mij is alles goed dat weet ge.
Alles is beter vind ik dan enkel met "proper" en "plastiekachtig" nieuw materiaal rondrijden dat "perfecte" modellen echter nooit zo rondrijden (IN HET ECHT DAN OOK NIET) dus wie zijn hier dus de gekken? [:)] Help, te weinig dwangbuizen voorradig.............[:)]

Binco

Hahaha [:D][:D]
Eric,
Goed bezig man!!!

Taggen die handel [}:)][}:)]

[:)][;)]

Jurgen

De graffiti lijkt me wel wat groot en hoog uitgevallen, maar voor de rest een geslaagde manier om ze in te zetten op je baan.

En of je gek bent? Zijn we dat niet allemaal een beetje?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

rixke rail

citaat:
Geplaatst door stefan

@ rixke waarom heb je ze niet gewoon verkocht dan :p



Je bedoelt mijn miserie doorveropen aan iemand anders ... [:0]
Is niet mijn stijl, Stefan !
Dan liever dit.

citaat:
Geplaatst door Jurgen

De graffiti lijkt me wel wat groot en hoog uitgevallen


Denk je ?
Ik zie soms graffiti staan op plaatsen, dat ik denk, hoe zijn ze daar ooit geraakt ?
Ook op die rijtuigen dus.
Afijn, zie hier in actie :





Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

bollen neus

Zeker niet mijn stijl, veel te modern maar als ge dat zo ziet staan, afblijven das meer dan goed, ook van de "reclame" op de rijtuigen.
Den deze zegt "toppie"......[:D]

stefan

@ rixke welke miserie? ben niet goed op de hoogte van de m6.
Maar veronderstel dat ze als vitrine model wel hadden kunnen dienen voor iemand?
Het zijn jou rijtuigen en je doet ermee wat je wilt ;)

prulleman

graffitti is goed aangebracht. heb al meegemaakt dat ook de bovenste ruiten helemaal dichtgespoten waren[:0]. spuiters nemen ladders mee hoor[}:)]
je had ze inderdaad kunnen doorverkopen maar die habbekrats dat ze nog waard zijn, dan dienen ze beter als donor-voor-scratch[;)]

Jurgen

Ladders meenemen om graffiti te spuiten? En dat valt niet op dan? Dat betekent toch dat er echt geen toezicht is, zelfs niet toevallig door een voorbijrijdende politiepatrouille.

Afin, ik heb het nog niet gezien, maar ik geloof jullie.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

prulleman

als ge met een geel fluo frakse en een ladder over uw schouder over spoorwegdomein wandelt, valt dat op? voor een politiepatrouille ziet ge er uit als ne werkmens aan het werk zunne.
hoe kan je een bronzen standbeeld uit het park stelen zonder dat het opvalt? Met ne grote kamion,tijdens de werkuren en dieven in overals gestoken[}:)] ze zijn er mee weg voor iemand beseft dat er iets abnormaal aan de gang is

Jurgen

citaat:
Geplaatst door prulleman

als ge met een geel fluo frakse en een ladder over uw schouder over spoorwegdomein wandelt, valt dat op? voor een politiepatrouille ziet ge er uit als ne werkmens aan het werk zunne.
hoe kan je een bronzen standbeeld uit het park stelen zonder dat het opvalt? Met ne grote kamion,tijdens de werkuren en dieven in overals gestoken[}:)] ze zijn er mee weg voor iemand beseft dat er iets abnormaal aan de gang is



Daar heb je ook een punt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Davy

Tis al erg dat je op de echte rijtuigen graffiti ziet hangen, nu ook op H0 modellen spuiten, ik bij de mijn zeker niet ze [:)]

chef garde

Voor 196 euro kan je nog een verlichtingsset voor 5 rijtuigen kopen lees ik volgens MSM 115.  Uw 5 rijtuigen verdriedubbelen zo in waarde!

bollen neus

Al? Chef garde, das echt een koopje h? en dan te zeggen dat je 45,00 euro nog teveel vind voor een nieuw rijtuig van LS? Ik bezie het door (waarschijnlijk) een andere rose bril h??[:)]

rixke rail

Beide stuurposten in één trein ...

ETCS-trein

... naar de werkelijkheid ...
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN