Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

ClassiX - NMBS M6 rijtuigen

Gestart door itchy, 27 februari 2010, 00:26:07 AM

argilla

is er eenmogelijkheid voorzien tot voorinschrijven??
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

citaat:
Geplaatst door argilla

is er eenmogelijkheid voorzien tot voorinschrijven??




Je kan de sets gewoon bestellen. Gewoon vragen bij je handelaar.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

itchy

Imand nieuws over de leverdatum? 2e helft juli is bijna om..
citaat:
Geplaatst door itchy

tweede helft juli volgens mijn handelaar
alle sets zouden in ??n keer uitkomen (!)
citaat:
Geplaatst door Binco

Hoe zit het hier eigelijk mee?
want juni 2010 ...?[:I]

Ik heb geen probleem met dat ze wat later komen ... (dat zijn we tog al gewoon[:D]).
Het was gewoon om eens te polsen of er een nieuwe datum bekend is want het is er maar stil rond.
hier heb ik al gekeken http://www.classix-trains.com/ (-> juni 2010)
misschien weet iemand anders wat meer ...



Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

doomslu

Volgens Mattias zou het uiteindelijk augustus worden.
Ah, wat maakt het uit? [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Vroeger jaren kregen we na de N?rnberger Messe een blaadje waarop de nieuwigheden vermeld stonden waarmee de diverse merken op de markt zouden komen. Das was dan gewoonlijk in het najaar of tegen de feestdagen.

Nu zouden velen willen dat ze de juiste dag en uur zouden weten waarop een bepaald model in de winkel komt (zoals bij de Ipod enz) zodat ze aan de deur van hun favoriete winkel kunnen staan wachten.

Geduld is een schone zaak!!!! (al stelt LSM het soms erg op de proef[;)]
Met vriendelijke groeten
Peter

itchy

ik heb geduld hoor, ?t is maar dat je nu bijna aan de deur van je favoriete winkel moet gaan kamperen om niet achter het net te vissen... dat was vroeger ook anders
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

cyberbeast

citaat:
Geplaatst door itchy

ik heb geduld hoor, ?t is maar dat je nu bijna aan de deur van je favoriete winkel moet gaan kamperen om niet achter het net te vissen... dat was vroeger ook anders



Dat is inderdaad het probleem.
Kom je een maand te laat te weten dat een bepaalde, gegeerde set uit is, dan is die quasi onvindbaar (aan een degelijke prijs).
En iets of wat van release date kan in deze tijden toch geen kwaad denk ik. Dan kan een mens zich schikken.
 

itchy

Hello,
Iemand nog iets vernomen over uitlevering M6'en? Mijn mailtje naar Train Technology blijft onbeantwoord en de site vermeldt nog steeds juni 2010... (voor ik hier weer als ongeduldigaard versleten word: 't is gewoon om wat aan budgetplanning te kunnen doen h? :-)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Koen

@itchy

Mijn leverancier heeft mij gezegd dat deze ten vroegste op de expo verkrijgbaar zouden zijn.
Afwachten dus. Ik verwacht echter dat het nog wel eens iets langer zou kunnen duren.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

the_gold

Dat word een dure bedoeling...55 op de beurs..m6...[xx(]

itchy

Ik heb ook zo'n donkerbruin vermoeden... maar je weet maar nooit! Ander vraagje: gaat er in de rijtuigenset met opschrift Luxemburg nu een stuurstand zitten of niet? De PDF folder is hierover niet duidelijk.
citaat:
Geplaatst door Koen

@itchy

Mijn leverancier heeft mij gezegd dat deze ten vroegste op de expo verkrijgbaar zouden zijn.
Afwachten dus. Ik verwacht echter dat het nog wel eens iets langer zou kunnen duren.

Mvg
Koen

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

itchy

ter info, uit de nieuwsbrief van heden:
"Na een aantal technische problemen bij de afwerking van de werktuigen voor de M6-rijtuigen, zitten we nu in de laatste rechte lijn naar de finish. De prototypes worden op dit ogenblik geevalueerd, en van zodra ook alle kleine details goedgekeurd zijn, wordt de productie opgestart. Volgens planning is dat nog deze maand, en worden de eerste rijtuigen in november uitgeleverd."
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

PeterBrz

citaat:
Geplaatst door itchy

ter info, uit de nieuwsbrief van heden:
".. en worden de eerste rijtuigen in november uitgeleverd."



Juist ja.. November.. maar welk jaar?! [:D]

Allez, nog even geduld hebben dus, hopelijk loont het de moeite.

Groeten, Peter

vanmiegroet

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

TreinTeLaat

Ge kunt al beter beginnen gokken : Wie EERST: LSM of ClassiX ? ? ?

dan kunde op zich al beter wachten op die van LSM, dara weet ge de kwaliteit...



>>> Ik vraag me nog steeds af waarom 2 fabrikanten M6 uitbrengen en geen enkel M4 ,
terwijl M4 toch populairder is...
...