Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

ik ben nieuw

Gestart door niko, 17 februari 2010, 00:21:17 AM

niko

beste modelspoorders
ik ben nieuw op het forum en ga me even kort voorstellen
ik ben niko en ben 23 jaar en al enkele jaren bezig met de modelspoor hobby
ik ben net gaan samenwonen met mijn vriendin en maak van de gelegenhied gebruik om een nieuwe modelbaan te bouwen van 2m50 op 1m10
ik rijd op marklin k rails met een ecos centralen naar belgisch voorbeeld
ik heb al een idee hoe het er uit gaat zien en zal dit beetje bij beetje op het forum zetten zo dat jullie het een beetje kunnen volgen en in dien nodig wat bijsturen met wat tips en truks ;)

mvg niko
mvg Niko

T03

Welkom op het forum Niko en veel bouwplezier.

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

janjozef

Welkom Niko, je zult zeker de nodige tips krijgen waarom je vraagt

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Paulogic

Dag Niko,

Welkom. Laat maar snel wat zien, ik moet zelf ook nog beginnen en
inspiratie is meer dan welkom. En hopelijk mogen wij allen u ook
inspireren.

Ik had beter politieker geworden.[:D]
mvg,
Paul(ogic)

railman56

welkom niko
en zoals altijd wachten wij reeds vol ongeduld op het vervolg[:D]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

edwintje

Beste nico[;)]

Vanharte welkom op ons forum,hier zal je iedere dag een beetje bijleren,want hier zitten enkele cracks onder ons.
Veel sucses met je project vuur je vragen maar op ons af.


Met vriendelijke spoorse groeten Detlev en Edwin.[;)]

ysbeer

citaat:
Geplaatst door niko
[brik ben net gaan samenwonen met mijn vriendin en maak van de gelegenhied gebruik om een nieuwe modelbaan te bouwen van 2m50 op 1m10
mvg niko


Heb je daar dan nog tijd voor[:D][:D][:D]
wim

Stoiycas

Beste modelspoorbouwers,

Een spoorbaan maken gaat niet van vandaag op morgen, ik denk dat er vele jaartjes overgaan voor aleer de baan op en top is, en dan blijf je mms nog altijd veranderingen aanbrengen.
Ik ben op dit forum gekomen een aantal weken terug en heb nu mijn eerste spoorplan af, maar ik heb zo al zitten denken om ze te veranderen. En ga nu een ander spoorplan tekenen en zien wat mij het meest bevalt.
Zo gaat dat denk ik bij ons allen, en zo gaan er dagen, weken  en maanden voorbij voor dat je iets deftig kan opleveren.
Ik ben dagelijks thuis en toch zit ik nog niet verder dan een plan.
Ik hoop in de loop van volgende week er aan te beginnen, zodat er eindelijk eens iets zichtbaar wordt.
Ondertussen ben ik ook bezig met het maken van een webstek, daar kruipt ook wat tijd in.
Maar enfin we kunnen hier allemaal rekenen op de deskundigen en de oude rotten[;)] in deze hobby en op dit forum.

Groetjes
Eddy alias Stiuycas
 

niko

idd Stoiycas je hebt gelijk
ik heb mijn onderbouw af het is een simpele plate plaat op een frame
en nog kan ik er niet aan beginen omdat ik twijfel tussen 2 ontwerpen
tegen dat ik dit heb uitgelkaard dan zijn we weer een tijdje verder [;)]

mvg niko
mvg Niko

Gerolf

citaat:
Geplaatst door niko
ik heb mijn onderbouw af het is een simpele plate plaat op een frame en nog kan ik er niet aan beginen omdat ik twijfel tussen 2 ontwerpen
Dat is de omgekeerde wereld, man: Eerst je ontwerp, dan pas de onderbouw !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

niko

haha [8D] inderdaad maar ik had mijn ontwerp af ben dan aan de onderbouw begonnen
maar ben dan beginnen te twijfelen  maar de ondergrond blijft met een plate plaat want in mijn appartement is ni echt de ruimte voor zo'n uit gezaagde modelspoorbaan ,toen ik thuis woonde had ik dat wel maar dan kon ik dat in de kelder uitzagen
en nu wil ik eigenlijk vooral oefenen met de landschapsbouw [:)]
ik zouw ook graag willen experimentere met de S88 voor de pendel treinen maar daar moet ik  nog veel voor leren en op zoeken
en daar door ben ik ook beginenen te twijffelen voor het ontwerp om dat ik in het eerste ontwerp geen pendel trein kon realiseren vandaar

mvg niko
mvg Niko

niko

even testen of het lukt om foto's te plaatsen

http://s903.photobucket.com/home/niko-weets/allalbums
zo krijg ik alleen de link zonder de foto er bij
mvg Niko

Gerolf

Tenzij je foto "allalbums.jpg" heet zal het zo niet lukken.

Elke foto doorlinken, met [img-/tags] er rond
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

niko

bedoel je dit gerolf

[img-/http://s903.photobucket.com/albums/ac239/niko-weets/modeltreinen/?action=view¤t=IMG_1573.jpg]

maar dan komt hij er nog niet op door alleen de link dan
maja zo kom ik inderdaad wl ineens bij de foto in plaats van de album
mvg Niko