en ze staken verder

Gestart door janjozef, 16 februari 2010, 17:56:34 PM

Gerolf

#45
citaat:
Geplaatst door Bundesbahnfreak
@Gerolf, kan je "Bundesbahnfreak" veranderen in Rudy, is wat persoonlijker
Helaas, die naam is al in gebruik. Je zal iets anders moeten verzinnen [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

eric

#46
citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door Bundesbahnfreak
@Gerolf, kan je "Bundesbahnfreak" veranderen in Rudy, is wat persoonlijker
Helaas, die naam is al in gebruik. Je zal iets anders moeten verzinnen [;)]



Rudy "Bundesbahnfreak"

(het is maar effe meedenken)

chef garde

#47
en vandaag staken "ze" bij Carrefour, DHL en D'Ieteren ...  dit terzijde, zonder op een firma te willen kakken of iemand te willen viseren ...

Eres

#48
Dat je het niet eens bent met alles is natuurlijk een goed recht We leven in een vrij land en gelukkig hebben wij allen het recht om niet alles te accepteren

Langzaam denk ik toch doordat we zoveel protest aan tekenen dat het de verkeerde kant op gaat Ik wil geen sociaal praatje hier maken beslist niet maar ik denk dat er heel wat sociale onlust gaat onstaan  waarbij het vertrouwen van velen gaat verloren Maar ik wijs niet alleen naar Belgie maar ook naar andere landen

Ik vraag mij af waar gaan we naar toe Op het nieuws zien we het licht van de bodem is in zicht en we maken een bocht maar aan de andere kant doordat we zo massaal staken denk ik we stevenen af op een andere crisis

Een staats secretaris die zich zorgen maakt over de nieuwe kentekens van de auto's maar denk deze deze zich beter zorgen kan maken over de veiligheid van de passagiers op de treinen Wat maakt het uit wat voor plak je krijgt op je kar al is hij pimpel paars

Denk dat deze Staats secretaris eens goed aan zijn kolbert jasje getrokken moet worden en vragen of hij wel op de juiste plaats zit In  het zaken leven is het de juiste man op de juiste plaats Scoor je niet dan is het jammer Geen gouden handruk en lang genieten van je wacht loon

Verdere tekst is niet nodig denk

Wim

marc goovaerts

#49
Wordt het geen tijd om dit draadje te stoppen ?
Voor je het weet overlappen we de volgende staking...

Gerolf

#50
Ik zie hier ook niet veel nut meer in.
Het kan niet de bedoeling van dit forum zijn om elke staking in het land te gaan bespreken [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw