Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

ADE 2010 (denk aan R

Gestart door LokSound, 15 februari 2010, 15:42:17 PM

LokSound


Chris


Gerolf

Als die ooit NMBS-materieel zouden bouwen [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

LokSound

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Als die ooit NMBS-materieel zouden bouwen [:p]



uw wensen..... laat maar komen via e-mail aub
TSD-admin

mvg,
Patrick

Gerolf

citaat:
Geplaatst door LokSound
uw wensen..... laat maar komen
Vrij simpel: getrokken NMBS reizigersmaterieel TPIII dat nog niet door een andere fabrikant gebouwd werd (of wordt). Nog v??l keuze, denk ik [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door LokSound
uw wensen..... laat maar komen
Vrij simpel: getrokken NMBS reizigersmaterieel TPIII dat nog niet door een andere fabrikant gebouwd werd (of wordt). Nog v??l keuze, denk ik [;)]



Ik sluit mij graag aan bij deze wens.
MC

just4fun

citaat:
Geplaatst door dieselfreak

citaat:
Geplaatst door Gerolf

getrokken NMBS reizigersmaterieel TPIII dat nog niet door een andere fabrikant gebouwd werd (of wordt).


Ik sluit mij graag aan bij deze wens.


Ik ook, met misschien een aanvulling dat deze die, in lang vervlogen tijden dan wel geproduceerd zijn geweest, maar nu moeilijk te vinden, ook mogen.
Paul

LokSound

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door LokSound
uw wensen..... laat maar komen
Vrij simpel: getrokken NMBS reizigersmaterieel TPIII dat nog niet door een andere fabrikant gebouwd werd (of wordt). Nog v??l keuze, denk ik [;)]


via e-mail aub

Gerolf

... en de hoeveelheid e-mails wint voor de keuze?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Gaat het hier eigenlijk om H0 modellen? Dat is hier eigenlijk niet echt duidelijk.

groetjes,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)