Twee treinen botsen Halle: mogelijk 25 doden

Gestart door tufken, 15 februari 2010, 12:11:01 PM

trainfreak

#60
citaat:
Geplaatst door chef garde

Hier een filmpje dat voor de nodige controverse kan zorgen; je ziet de aanrijdende trein in de verte, met daarvoor ... een groen sein ...

Het fragment is te zien op het eind van het filmpje wanneer de verslaggeefster "Certainement apr?s l'analyse ..." vertelt.

http://www.rtlinfo.be/videos/19h/128991



Ik kan het filmpje niet openen?

Maar volgens je uitleg hebben ze dat beeld ook op ??n getoond.
Op de beelden van het nieuws 'vlak' na de botsing zou wel een rood sein te zien zijn...
Spoorse groeten
Dimitri

Eres

#61
Enkele jaren geleden toevallig op mijn verjaardag verongelukte er een vliegtuig van de KLM op Schiphol Men had problemen gekregen boven het kanaal en besloot terug te keren Er zijn toen 4 personen om het leven gekomen waaronder de pilot De gehel dag was de tv gevuld met alleen maar nieuws over dat ongeval

Enkele uren daarvoor was er een ongeval met een personen auto met drie doden regio Breda daarover sprak niemand En door de toenmalige minister van Verkeer in NL werd daarop een juiste melding gemaakt

De pers zoekt het groot schalige immers die zoeken sensatie Iets waarop men misschien iets moet gaan veranderen Zoals ook bij ongevallen het moet alsmaar dramatischer worden met de beelden

Voor mij mogen ze dit gaan verbieden maar wie ben ik

Wim