Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 90

Gestart door loebaske, 11 februari 2010, 22:42:15 PM

niko

och het is al gezegt geweest en het is geoon zo dat niet alle artikkels even goed zijn voor iedereen  maar dan lees je wat je wel leuk vind ,doe ik ook
ik ben vorige week 4 maaal gaan zien in de winkel vooR MSM NR 90 want wouw hem hebben voor ik de vrjdag ochtent vertrok voor een verlengt weekend ardennen.en was dan ook blij dat hij vrijdag morgent in de rekken lag [:)]
ik vind het een geweldig magazine keep up te good work

mvg niko
mvg Niko

mini-bs

beste redactieleden, heb deze editie net gelezen en het was een fijn nummer met veel interessante zaken.
Suggestie: zou Jacques Timmermans niet eens kunnen beschrijven hoe hij die bolle neus geweatherd heeft? OK, over deze topic zijn wel al artikels gemaakt maar de loc in kwestie lijkt me bijzonder realistisch en meesterlijk verouderd.
 

Michiel

Ik heb genoten van de bespreking van de Lahntalbaan. Het is een van mijn prille favorite N-banen geweest (virtueel) dat me mede-overtuigd heeft dat N een volwaardige schaal is. Wat een machtig mooie baan! Een reisje naar Voorschoten (toevallig ook mijn ouderlijke afkomst) staat alvast op mijn verlanglijst!

met dank!
groetjes,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

marc goovaerts

Ook ik heb vooral genoten van de reportage over Lahntalbaan.
Maar er zat een schoonheidsfoutje in dat af en toe opduikt in MSM: keurige verwijzingsnummers bij de foto's, maar die nergens naar verwijzen vermits geen genummerde bijschriften of tekstgedeelten.

modeltreinbart

Marc er zit een baanplan bij en daar staan de nummers die bij de foto's staan ,voor een ilustratie te geven waar de foto's getrokken zijn.
Voor de rest de nieuwtjes enkele intressante nieuwtjes die ik gezien heb en de knutselhoek vond ik ook intressant.
Solderen vind ik iets minder intressant maar toch veel lof voor gerolf dat hij er al 4 edities overuit geeft over een thema dat voor sommige onder ons intressant is.

En ondertussen bouwden we lekker verder aan ons baantje.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Stefan Appelmans

citaat:
Geplaatst door modeltreinbart
[ veel lof voor gerolf dat hij er al 4 edities overuit geeft over een thema dat voor sommige onder ons intressant is.



En dat je in "een zekere tijd" misschien nodig zult hebben en graag zult terugvinden![;)]
stefan.

marc goovaerts

citaat:
Geplaatst door modeltreinbart

Marc er zit een baanplan bij en daar staan de nummers die bij de foto's staan ,voor een ilustratie te geven waar de foto's getrokken zijn.


[:I][:I]Ik schaam me dus diep. Pavlov-gewijs enkel op zoek geweest naar bijschriften en verwijzingen in de tekst...